Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknie Woda Z Zaworu Przy Piecu


fotopasjajelcz

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc gdyż fachmenow którzy to montowali już dawno nie ma, otóż zauważyłem że co jakiś czas cieknie woda z zaworu na instalacji podanej jak na foto , nie znam się na tym zupełnie .1e4ee36463560bec7ce8901d53876590.jpgf485a3f12f6e91c56745035a8c6eb64b.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe, jeśli jest po stronie ssawnej pompy - przed pompą. Do likwidacji, w ostateczności do wymiany na ręczny odpowietrznik ( nie automatyczny) i odpowietrzać przy WYŁĄCZONEJ pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jak zawieszony automat. Niestety od brudu w ukladzie, trzeba je czasem sciagac i przeczyscic. Automaty powinny byc zakladane za zaworem zwrotnym, a zeby wlasnie mozna bylo sciagnac je do czyszczenia lub ewentualnej wymiany na nowy. Sprobuj postukac lekko, moze sie odwiesi, choc sam mialem okolo 10 automatow na kaloryferach i dwa z nich po kilku latach zaczely cieknac. Wtedy nie bylem swiadom dlaczego, a hydraulicy doradzili mi zeby je sciagnac, gdyz jest to uklad otwarty, a takze ze sie brudza i zawieszaja. Od tamtej pory mam reczne odpowietrzniki, a w instalacji od ponad miesiaca, slysze powietrze przeplywajace przez zasobnik CWU i nie wiem jak sie go pozbyc :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie cieknie tam gdzie jest ten grzybek czarny domniemam że to odpowietrznik, martwi mnie to ciśnienie na manometrze trochę małe , od włączenia siłownika 4D obserwuje manometr i jest na takiej samej skali

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To uklad zamkniety tak? Duzo tej wody przez ten automat ucieklo? Zaloz tam reczny odpowietrznik, a nowy automat zaloz na kaloryferze w najwyzszym miejscu w budynku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach