krzysiek118 Opublikowano 7 Marca 2018 #76 Opublikowano 7 Marca 2018 najlepiej by było jak by dzwonili wszyscy użytkownicy którzy mają problem z tą platformom do sasa to może jakieś rozwiązanie znajdą ,jak bedzię jednia osoba dzwoniła albo dwie to temat oleją ja wczoraj próbowałem ale nie szło sie dodzwonić ale trzeba próbowć Cytuj
jarrek Opublikowano 7 Marca 2018 Autor #77 Opublikowano 7 Marca 2018 Ja również zaczynam mocno fiksować na recalart. Jak jakiś czas temu dzwoniłem do Recalart (nie pamiętam w jakiej sprawie) to otrzymałem tylko info, że nie zapewniają wsparcia serwisowego dla kotłów SAS i trzeba do Sas-a dzwonić. Przedwczoraj dzwoniłem do recalart, żeby się dowiedzieć za co w sumie płacę to rozmówca w dość olewający sposób odparł, że trwają prace serwisowe, a zapytawszy o termin usłyszałem, że nie wiadomo kiedy się skończą. Totalna olewka - nie dziwię się, że SAS zerwał współpracę. Zarazem robiąc to zostawił użytkowników w ....... Może ktoś doradzi jak zadziałać razem - jako że stroną jest dla nas SAS - to z tą firmą. Bo jak każdy z nas będzie szarpał sobie sam to raczej nic z tego. Cytuj
kecajbi Opublikowano 7 Marca 2018 #78 Opublikowano 7 Marca 2018 Najprawdopodobniej SAS na klauzulę że jeśli zerwie umowę to recalart może go olać. Ale ja na twoim miejscu bym wysłał pismo -maila do nich z prośbą o załatwienie sprawy . Bo nie po to kapuchę wydałeś na ten produkt żeby teraz zakupić inny nowy. Poza tym oni go wcisnęli do katalogu , a ty za ich namową go kupiłeś. Swoją drogą Tech też może tak zrobić. Wywali ogłoszenie że trzeba im co miesiąc 20 zł płacić i też nic nie zrobisz tylko płacić trza :) Co innego jak masz umowę z nimi podpisana ze oni gwarantują serwis przez ileś tam lat. Ale chyba tak nie jest :) Cytuj
krisgie Opublikowano 8 Marca 2018 #79 Opublikowano 8 Marca 2018 Coś tam nieśmiało zaczyna działać ale z błędnymi datami. Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 8 Marca 2018 #80 Opublikowano 8 Marca 2018 w końcu strona zaczyna działać prawidłowo ,są już wykresy temperatur i raport spalania Cytuj
jarrek Opublikowano 8 Marca 2018 Autor #81 Opublikowano 8 Marca 2018 Orientuje się ktoś, w której wersji softu PID Standard przestał działać prawidłowo, tzn. tak jak to było w wersji z 04.12.2015 ? Cytuj
robinet Opublikowano 8 Marca 2018 #82 Opublikowano 8 Marca 2018 Jak kojarzę PID Standard rozjechał się w wydaniu z lutego 2017r. Cytuj
jarrek Opublikowano 9 Marca 2018 Autor #83 Opublikowano 9 Marca 2018 A jakie mogą być objawy tego "rozjechania" ? Dziś przeszedłem właśnie na wersję z lutego. Cytuj
robinet Opublikowano 9 Marca 2018 #84 Opublikowano 9 Marca 2018 Na PIDzie potrafił pracować do 80stC, przy 60stC docelowej temp. Cytuj
jarrek Opublikowano 11 Marca 2018 Autor #85 Opublikowano 11 Marca 2018 U mnie na początku ładnie pracował na PID Standard, ale dziś po przejściu w tryb lato, dość mocno przeciągnął ponad zadaną. Co gorsza po południu temp. kotła spadła do 45°C a tu kocioł dalej w podtrzymaniu. Załączam wykres. Zatem objawy są różne, ale ogólnie potwierdzam - w wersji z lutego 2017 PID Standard nie działa prawidłowo. Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 11 Marca 2018 #86 Opublikowano 11 Marca 2018 widze że na wykresie godziny prawidłowo wskazuje a u mnie przez cały wykres jest tylko jedna godzina Cytuj
robinet Opublikowano 12 Marca 2018 #87 Opublikowano 12 Marca 2018 Zużycie paliwa mam ostatnie za 5 marca. Od czasu wyłączenia platformy brak odczytów. Cytuj
kecajbi Opublikowano 12 Marca 2018 #88 Opublikowano 12 Marca 2018 (edytowane) To samo. Właśnie miałem się pytać Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Marca 2018 przez Ryszard Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu Cytuj
krisgie Opublikowano 12 Marca 2018 #89 Opublikowano 12 Marca 2018 widze że na wykresie godziny prawidłowo wskazuje a u mnie przez cały wykres jest tylko jedna godzina To chyba od przeglądarki zależy, wyloguj się, zamknij i spróbuj ponownie. Ja miałem to samo. Cytuj
Kjuku Opublikowano 12 Marca 2018 #90 Opublikowano 12 Marca 2018 Panowie a co u mnie się dzieje że nawet nie potrafię wejść e-multifun.pl nie wspomnę o logowaniu nawet samej strony nie potrafi otworzyć. Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 12 Marca 2018 #91 Opublikowano 12 Marca 2018 teraz sprawdzałem u siebie i działa wszystko ok ,sprawdz może z innej przeglądarki a nieraz antywirus blokuje Cytuj
Kjuku Opublikowano 12 Marca 2018 #92 Opublikowano 12 Marca 2018 Dwa laptopy i telefon wszedzie to samo. Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 12 Marca 2018 #93 Opublikowano 12 Marca 2018 u mnie na telefonie też działa ,dziwna sprawa Cytuj
Kjuku Opublikowano 12 Marca 2018 #94 Opublikowano 12 Marca 2018 Dziwna sprawa na domowym wifi nie chodzi ale w telefonie z internetem z plusa chodzi. Cytuj
robinet Opublikowano 12 Marca 2018 #95 Opublikowano 12 Marca 2018 Alarmy też nie funkcjonują. Zrobiło się dziadostwo. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj
kecajbi Opublikowano 12 Marca 2018 #96 Opublikowano 12 Marca 2018 (edytowane) Ale jak nie działają ? Nie dostajesz SMS albo maila ? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Marca 2018 przez Ryszard Cytuj
jarrek Opublikowano 12 Marca 2018 Autor #97 Opublikowano 12 Marca 2018 U mnie z telefonu działa ok, tak samo jak z lapka (Firefox). Cytuj
jarrek Opublikowano 13 Marca 2018 Autor #98 Opublikowano 13 Marca 2018 Wczoraj nie zauważyłem, a daty w zużyciu opału kończą się 01 III Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 13 Marca 2018 #99 Opublikowano 13 Marca 2018 U mnie daty zużycia paliwa kończą się 5 marca i nowe się nie zapisują Cytuj
robinet Opublikowano 13 Marca 2018 #100 Opublikowano 13 Marca 2018 Ale jak nie działają ? Nie dostajesz SMS albo maila ? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Nie działają w żadnym z trzech wariantów, tzn. na paltformie, e-mailowo czy tez SMSowo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.