krisgie Opublikowano 26 Lutego 2018 #52 Opublikowano 26 Lutego 2018 Hehe, NET odcięty, od razu kocioł lepiej pracuje. Czyżby zdalny serwer miał jakiś wpływ na algorytm? Oczywiście taki żarcik :P Cytuj
robinet Opublikowano 26 Lutego 2018 #53 Opublikowano 26 Lutego 2018 Czy jest jakiś sposób, na zaczytanie zużycia paliwa? Rano jeszcze jak platforma działała, to nie miałem danych zużycia paliwa, reszta była w porządku. Cytuj
krisgie Opublikowano 26 Lutego 2018 #54 Opublikowano 26 Lutego 2018 (edytowane) Po załączeniu serwera chyba nie zaczytuje się historia, przynajmniej ostatnio tak było. Zostaje odczyt manualny ze sfera o ile w międzyczasie nie był wyłączony :D Edytowane 26 Lutego 2018 przez krisgie Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 27 Lutego 2018 #55 Opublikowano 27 Lutego 2018 strona ruszyła i wszystkie statystyki i zapisy były (wykres temperatur i zużycie paliwa) ,mam pytanie czy 40 kg na dobę przy mrozie -15 to nie za dużo ,dom 130 m nie ocieplony piec sas silm 17 kw wegiel z bartex silwer ,dodam jeszcze że dom 100 letni pomieszczenia wysokość 2,85 w domu 22 Cytuj
krisgie Opublikowano 27 Lutego 2018 #56 Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) Ciężko powiedzieć bo starsze domy mogą być w różnym stanie. Masz jakieś porównanie z poprzednim kotłem? BTW: Zakładając że ten opał ma 27Mj to palisz z mocą ok 11kW co dla powierzchni 130m daje ok 85W/m2 strat przy obecnych temp zew/wew. Dla temperatur obliczeniowych swojej strefy (nie wiem w jakiej strefie jesteś ale załóżmy III strefa z temp obliczeniową -20C/+22C) wyjdzie w okolicach 100W/m2 i z tego co wiem tak się przyjmuje dla trochę starszych domów. Reasumując zużycie może nie być przesadzone ale to tylko cyferki i zależą od wielu rzeczy więc traktuj powyższe trochę z przymrużeniem oka, warto walczyć o każdy kg :). Edytowane 27 Lutego 2018 przez krisgie Cytuj
robinet Opublikowano 2 Marca 2018 #57 Opublikowano 2 Marca 2018 Znowu problem jest ze stroną internetową E-multifun.pl Jest to już wkurzające. Czy w Recalarcie pracują odpowiedzialni ludzie? Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 2 Marca 2018 #58 Opublikowano 2 Marca 2018 także cały wekend napewno nie naprawią ,a co miesiąc sie płaci 10 zł a nie zawsze jest dostep Cytuj
krisgie Opublikowano 3 Marca 2018 #59 Opublikowano 3 Marca 2018 Chyba coś rzeźbią ale nie wszystko jeszcze działa. To może nie być problem Recalart tylko hosta na którym wisi domena. Cytuj
robinet Opublikowano 4 Marca 2018 #60 Opublikowano 4 Marca 2018 Informacje o domenie e-multifun.pl NAZWA DOMENY: e-multifun.pl typ abonenta: organizacja serwery nazw: ns1.aftermarket.pl. ns2.aftermarket.pl. utworzona: 2014.12.19 17:20:35 ostatnia modyfikacja: 2018.03.02 16:25:00 koniec okresu rozliczeniowego: 2018.12.19 17:20:35 opcja: brak dnssec: brak ABONENT: firma: RecalArt Electronic ulica: Sobieskiego 29 miasto: 45-11 Opolw lokalizacja: PL telefon: +48.5545955 ostatnia modyfikacja: 2014.12.19 KONTAKT TECHNICZNY: firma: SkyEurope Michał Mazur ulica: Sienkiewicza 59 miasto: 90-009 Łódź lokalizacja: PL telefon: +48.422996225 ostatnia modyfikacja: 2016.04.11 REJESTRATOR: Michau Enterprises Ltd. Chytron, 3, Office 301, P.C. 1075 Nicosia, Cypr tel.+357.22761649 fax:+357.22767543 e-mail:domains@dropped.pl http://www.AfterMarket.pl/contact.php Cytuj
krisgie Opublikowano 4 Marca 2018 #61 Opublikowano 4 Marca 2018 Ja nie mam wykresów i statystyk paliwa. U Was to samo? Cytuj
kecajbi Opublikowano 4 Marca 2018 #62 Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Tak Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Marca 2018 przez Ryszard Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu Cytuj
krisgie Opublikowano 4 Marca 2018 #63 Opublikowano 4 Marca 2018 Może trwa jakaś migracja albo się im baza posypała... Cytuj
robinet Opublikowano 4 Marca 2018 #64 Opublikowano 4 Marca 2018 Nic nie ma, czasami strona się otwiera, czasami nie. U nich non stop problemy są z tą stroną. Nie odważyłbym się jechać gdzieś i wyłączyć na chwilę ogrzewanie, bo nie wiem, czy strona będzie działała jutro. Po prostu nie znasz dnia, ani godziny. Nawet robiąc update, nie mamy żadnej, ale to żadnej informacji. Firma Recalart jest dla mnie bez zaufania, Po za ładnym kolorowym wyświetlaczem sterownika, nie są warci, aby sie zainteresować ich produktem. Teraz jak bym miał wybierać sterownik, to nigdy Recalart. Nawet PID jest byle jaki. I tyle w temacie. Cytuj
robinet Opublikowano 5 Marca 2018 #66 Opublikowano 5 Marca 2018 Pisałem do Pana Artura Cebuli, ale niestety nie otrzymałem odpowiedzi. Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 5 Marca 2018 #67 Opublikowano 5 Marca 2018 a najgorsze jest to że kotły kupowaliśmy firny sas a nie recalart i była reklamowana strona multifun z dostępem zdalnym przez firme sas i nie ukrywam że w moim przypadku jak pewno w wiekszości to przekonało to kupienia tego produktu a teraz tylko widnieje na stronie sas informacja że zerwaliśmy umowę z firmom recalart i koniec tematu???jeśli ta strona przestanie istnieć to będziemy oszukani przez producenta . Cytuj
marwol Opublikowano 5 Marca 2018 #68 Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) To reklamuj w sasie jako niezgodność z umową Edytowane 5 Marca 2018 przez marwol Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 5 Marca 2018 #69 Opublikowano 5 Marca 2018 napisałem email z zapytaniem to nie dostałem żadnej odpowiedz ,w polsce żeby coś wywalczyć to trzeba podać do sądu wezwać tv to wtedy coś nieraz pomaga Cytuj
kecajbi Opublikowano 6 Marca 2018 #70 Opublikowano 6 Marca 2018 Ostatnio gadałem z gościem który się dogadał z SAS na wymianę sterownika na TEcha. Zrobił dopłaty jakieś 300 zł i teraz nie ma problemów. Spróbuj się z nimi dogadać. On wiem że chciał wypisać pismo do Inspekcji Handlowej i do firmy która certyfikuje SASA, . Chyba doszli do wniosku że może im to mocno zaszkodzić w związku z tym wymienili 1 do 1 i teraz ma chłop spokój .:) Cytuj
krisgie Opublikowano 6 Marca 2018 #72 Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) A sprawdzał ktoś czy po wymianie sterownika na inny spalanie wzrosło/zmalało w porównaniu do Multifun? Teoria jest taka że poza sterem nic się nie zmienia i powinno być podobnie ale w praktyce z uwagi na inny algorytm może być różnie. Mówię o PID bo na dwustanie pewnie nie ma to znaczenia. @kecajbi, możesz podpytać znajomego? Edytowane 6 Marca 2018 przez krisgie Cytuj
kecajbi Opublikowano 7 Marca 2018 #73 Opublikowano 7 Marca 2018 Znajomy niestety pali na dwustanie, :( ale pytał się techa i potwierdził że robił SAS algorytmy więc powinno hulać. Co prawda kupował piec pół roku temu, może maja tylko do nowych pieców a tych starszych np. 2-5 lat tego nie ma. Moim zdaniem trzeba dzwonić do techa czy tak się da albo do SAS. Cytuj
kecajbi Opublikowano 7 Marca 2018 #74 Opublikowano 7 Marca 2018 A z innej beczki działa Wam poprawnie w Multifanie "Wykres temperatur" i "Zużycie paliwa" . U mnie pusto i nie wiem czy to efekt że muszę dopłacić za pełny miesiąc czy też oni w ogóle to już totalnie olali. Cytuj
robinet Opublikowano 7 Marca 2018 #75 Opublikowano 7 Marca 2018 Nie działają wykresy, zużycie, a i platforma też nie zawsze działa. Konto Premium mam do czerwca. Na wszystkie maile wysłane do właściciel, biura i serwisu nie odpisują. Nawet jest opinia na necie o treści: RECALART ELECTRONIC Sobieskiego 29, Opole Dodaj opinię 1,01 opinia Sortuj według: Najbardziej pomocne Robert Burdon 1 opinia 9 miesięcy temu Uwaga oszust Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.