khorne86 Opublikowano 24 Października 2016 #1 Opublikowano 24 Października 2016 Prosze ekspertow o wypowiedz na temat instalacji wykonanej u mnie przez hydraulika http://pics.tinypic.pl/i/00833/uu6a4br3jmim.jpghttp://pics.tinypic.pl/i/00833/be4fgynnmscf.jpg oraz mam pytanie czy czujnik silownika zaworu 4 drogowego jest dobrze zamontowany?
sambor Opublikowano 24 Października 2016 #2 Opublikowano 24 Października 2016 Z czujnikiem to jest tak - jak ma mierzyć temp powrotu na kocioł to musi być za pompą kotłową, jak ma mierzyć temp wody na grzejniki to za pompą CO. U ciebie to jest ten drugi wariant. A tak ogólnie to trafiłeś na dobrego hydraulika
papasmurfek Opublikowano 25 Października 2016 #3 Opublikowano 25 Października 2016 Wszystko poprawnie wygląda. Na siłę przyczepił bym się do małych przekrojów rur, ale powiedzmy,że to czepialastwo.
sambor Opublikowano 25 Października 2016 #4 Opublikowano 25 Października 2016 Dlaczego małe przekroje? Tam jest pompa kotłowa na zaw 4-D wtedy to 1" już wystarczy
papasmurfek Opublikowano 25 Października 2016 #5 Opublikowano 25 Października 2016 Dlatego napisalem, że na siłę. W tym konkretnym przypadku może wystarczyć innym nie.
sambor Opublikowano 25 Października 2016 #6 Opublikowano 25 Października 2016 Większe wymiary rur są ograniczane nie tylko ceną za materiał, ale też trudnością prawidłowego wykonania połączenia. Gdyż do rur o średnicy poniżej 28 mm stosuje się lut miękki, zaś powyżej powinien być lut twardy. Wiem, że Cu35 lutują lutem miękkim, sam raz nawet łączyłem tak Cu42 , ale to kłopot, nie ta moc palnika i oczywiście jak poważna robota to inspektor nadzoru roboty nie przyjmie. I dlatego patrząc z ekonomicznego punktu widzenia zarówno dla klienta jak i dla wykonawcy opłacalne są przekroje mniejsze rekompensujące koszt np dodatkowej pompy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.