Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grzejnik poniżej rury powrotu


WielkiWuj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam duży problem z przeróbka instalacji co. Bardzo zalezy mi na obniżeniu jednego z grzejników. Problem w tym, że po takim manewrze wypada on poniżej rury powrotu. Wiem, że tak robić nie wolno, bo w miejscu oznaczonym znakiem zapytania będzie się zapowietrzać. Jako że kompletnie nie znam się na ogrzewnictwie, mam pytanie - czy jest jakaś możliwość, żeby to obejść? Nie chciałbym przerabiać części zaznaczonej na schemacie na czarno, bo to stare budownictwo, rury spawane, częściowo wmurowane i jest to dla mnie baaardzo kłopotliwe.

Z góry dziękuję za sugestie (lub info, że to absolutnie niemozliwe:))

Pozdrawiam,

WielkiWuj

post-3556-1224186501_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

 

Jestem po modernizacji instalacji i pomimo odradzania przez instalatora kazałem zrobić kaloryferek w kanale (znajduje się on poniżej kotła). Kliku fachowców wypowiadało się o moim pomyśle, żę szkoda roboty i rurek bo to i tak nie będzie grzało. Uparłem się :( i mam teraz cieplutki kanał :) w moim garażu he he. Pompka CO chodzi na I biegu a i tak grzeje.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam duży problem z przeróbka instalacji co. Bardzo zalezy mi na obniżeniu jednego z grzejników. Problem w tym, że po takim manewrze wypada on poniżej rury powrotu. Wiem, że tak robić nie wolno, bo w miejscu oznaczonym znakiem zapytania będzie się zapowietrzać. Jako że kompletnie nie znam się na ogrzewnictwie, mam pytanie - czy jest jakaś możliwość, żeby to obejść? Nie chciałbym przerabiać części zaznaczonej na schemacie na czarno, bo to stare budownictwo, rury spawane, częściowo wmurowane i jest to dla mnie baaardzo kłopotliwe.

Z góry dziękuję za sugestie (lub info, że to absolutnie niemozliwe:))

Pozdrawiam,

WielkiWuj