Linde12 Opublikowano 28 Października #1 Opublikowano 28 Października Witam , przychodzę z prawdopodobnie błachą sprawą , a mianowicie .. Mam w łazience grzejnik zwykły żeberkowy , chciałbym dołożyć jeszcze grzejnik drabinkowy-łazienkowy . Proszę was o poradę i pomoc jak to wszystko zasilić żeby to miało ręce i nogi . Orientacyjny rysunek , z czego czerwony punkt to zasilanie a niebieski powrót . Czy użyć 3-nikow na rozdzielenie bądź podłączyć grzejnik do grzejnika ? Dajcie znać bo nie ukrywam , nie znam się kompletnie na instalacjach. Centralne opalane drewnem . Dzięki i pozdrawiam 😃 1 Cytuj
Uzytkownik2 Opublikowano 29 Października #2 Opublikowano 29 Października (edytowane) Jak w załączniku,przy tym nie ważne do którego króćca drabinki przyłączysz np zasilanie(obojętnie lewy/prawy)Najważniejsze abyś do tego zwykłego grzejnika zasilanie podłączył do górnego krócca o ile jest to grzejnik bocznozasilany.Nie wiem od której strony przychodzą rury od źródła ciepła ale ogólna zasada jak na rysunku Edytowane 29 Października przez Uzytkownik2 Cytuj
Linde12 Opublikowano 3 Listopada Autor #3 Opublikowano 3 Listopada Witam , tak wygląda ułożenie grzejników . Zaznaczyłem gdzie wychodzi ciepła woda a gdzie powrót . Powiedzcie mi proszę jak to podłączyć żeby było dobrze , bo jak narazie jeden grzeje a drugi drabinkowy zimny. Cytuj
rambo5 Opublikowano 3 Listopada #4 Opublikowano 3 Listopada (edytowane) Dostałeś odpowiedź a i tak zrobiłeś po swojemu . Edytowane 3 Listopada przez rambo5 Cytuj
Linde12 Opublikowano 3 Listopada Autor #5 Opublikowano 3 Listopada 41 minut temu, rambo5 napisał(a): Dostałeś odpowiedź a i tak zrobiłeś po swojemu . Z takim podłączeniem grzejnik drabinkowy wcale nie grzeje Cytuj