Incredible Opublikowano 22 Sierpnia 2022 #1 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Zamawiając węgiel ze sklepu PGG w rubryce ulica wpisałam nazwę swojej miejscowości ( gdyż mieszkam na wsi i nie ma tutaj ulicy), a pod kodem pocztowym, gdzie znajdowała się rubryka "miejscowość ", wpisałam nazwę miejscowości w której znajduję się poczta. Firma która organizuje transport powiedziała,że w miejscu "miejscowość " powinna być nazwa tejże oto mojej wsi, a miejscowości poczty nie uwzględniać. I tak też firma ta napisała maila do PGG z prośbą o zmianę danych, lecz odpowiedź była taka,że nie można zmienić danych po dokonaniu zamówienia. Jedynym sposobem jest go anulowanie, dopiero wtedy można zmienić dane i ponownie złożyć zamówienie. Jednak staraliśmy się o ten węgiel 4 miesiące i jest to po prostu absurdalne,żeby tylko przez takie coś anulować zamówienie. W deklaracji, pełnomocnictwie i na stronie sklepu PGG muszą zgadzać się dane. Zarowno na stronie sklepu jak i pełnomocnictwie wpisana jest miejsowosc mojej wsi w rubryce "ulica", natomiast tam gdzie rubryka "miejscowość ", nazwa miejscowości poczty. W deklaracji zaś, również w rubryce "ulica" jest wpisana moja wieś, ale także tam gdzie "miejscowość ". Czy miał ktoś podobną sytuację i mimo wszystko węgiel został wydany? Dokumenty są sprawdzane na miejscu w wersji papierowej czy elektronicznej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw85 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 #2 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Mają rację. Jak nie ma uliczy wpisujesz nazwę zmiejscowości. Kod pocztowy gdzie jest fizycznie poczta, a miejscowość to Twoja miejscowość zamieszkania. Postaw się w sytuacji kuriera. Wpisz w nawigacji Miejscowość poczty i ulicę. To takiej ulicy system nie znajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.