Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tłokowiec Lazar


tomtarg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych ekspertów. nareszcie uruchomiłem mój nowy kociołek odczucia na razie pozytywne :zrobiło się czysto w kotłowni nie trzeba biegać i podkładać,nic się nie kopci z komina nawet dymu nie widać.A teraz moje pytanie :mam pełną wersję sterownika(pogodówka)ale nie potrafie jej uruchomić chodzi tylko podstawa.W instrukcji ani słowa na ten temat.Podejrzewam że to tabu dla użytkownika tylko serwisant ato w sumie nie fair (płaciłem za pogodówkę ).Dzwoniłem i prosiłem o radę producenta sterownika,efekt:hamskie podejście,cytuję:ja teraz panu nie bębę tłumaczył pół godziny na czym to polega nie mam na to czasu. Normalnie szkoda słów nawet się ham nie przedstawił firma nazywa się RECALART.No dosyć się nażaliłem a teraz pytanie czy może panowie znają tajemne zaklęcie które w tym sterowniku uruchami pełną wersję?

Z góry dzięki za rady. Pozdrawiam Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Użytkuje ten sam typ kotła ale produkcji ''siostrzanej'' firmy.Sterownik to A3000T.

W pelnej wersji pogodowej powinny być zainstalowane :

1.czujka zewtrz

2.czujka wentrz

3.czujka powrotu c.o

4.czujka zasilania c.o

I żeby to miało sens powinien być zawór 4-drogowy z siłownikiem sterowanym przez A3000T

Pomocne mateiały znajdziesz tu www.recalart.com/Download/INS_S_A3000T.pdf

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Hasło dostępu do parametrów serwisowych dostępne jest tylko dla autoryzowanych serwisantów aby klient przez przypadek nie wprowadził błędnych nastaw,

uruchomienie pełnej wersji pogodowej wiąże się z zamontowanie zaworu z siłownikiem i dodatkowych czujników

W razie jakichkolwiek problemów z obsługą kotła proszę o kontakt z naszym wsparciem technicznym z chęcią pomożemy.

 

pozdrawiam Janusz Lazar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z okazji, że na forum wypowiada się kompetentna osoba pozwolę sobie zadać pytanie. Mianowicie, czy za serwis gwarancyjny i pogwarancyjny kotłów Lazar odpowiada sprzedawca czy producent.

 

Czyli jeżeli kupie kocioł przez internet i dojedzie on do mnie 400 km to czy ewentualnej naprawy gwarancyjnej ma dokonać sklep internetowy czy tez przyjedzie serwis Lazar ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Z założenia nie kupi Pan naszego kotła sklepie internetowym. Sprzedaż prowadzimy tylko i wyłącznie przez autoryzowanych sprzedawców- serwisantów, którzy zapewniają odpowiedni dobór kotła, prawidłowy montaż, ustawienie, przeszkolenie użytkownika oraz podstawową pomoc serwisową tj przede wszystkim diagnozę usterki i wymianę podstawowych podzespołów (sterownik, czujnik, wentylator, ślimak ). Wszystkie inne naprawy wykraczające poza umiejętności serwisantów realizowane są przez nasz serwis firmowy. Oczywiście cały czas do dyspozycji instalatorów czy też użytkowników jest nasz telefon serwisowy. Taka struktura serwisu ma zapewnić szybko reakcję n i proszę mi wierzyć gro serwisów to korekta nastaw sterowników ew. usterka sterownika, silnika, poważne naprawy zdarzają się naprawdę rzadko, tak że spokojnie dajemy sobie z tym radę ;-)

na koniec chciałbym zapewnić że gwarantem kotłów jest producent, i to na nas spoczywa obowiązek zapewnienia opieki serwisowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kotły Lazar można kupić i na allegro i w sklepach internetowych. Oczywiście (jak to bywa w internecie) w mocno zaniżonych cenach.

 

Czyli jeżeli sobie kupię w sieci 800 zł taniej niż u przedstawiciela w mieście to rozruch i serwis mam zapewniony przez firmę Lazar ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tak jak pisałem w poście wcześniejszym, gwarantem kotła jest producent i to na nas spoczywa obowiązek zapewnienia rozruchu i opieki serwisowej, jeżeli zdarzy się sytuacja w której sprzedawca nie zapewni rozruchu i serwisu to oczywiście my podeślemy inna firmę lub wykona to nasz serwis firmowy.

Srzedaży internetowej nie prowadzimy, współpracujemy tylko z firmami które sprzedają lokalnie i mają podpisaną z nami umowę serwisową, jeżeli zdarzają się sytuację sprzedaży internetowej to naprawdę są to sporadyczne przypadki które staramy się eliminować.

Naszym zdaniem, kotła nie można sprzedawać w internecie tak jak czajnik czy radio, jest to produkt który powinien być odpowiednio dobrany, uruchomiony i serwisowany. Sprzedawany powinien być wyłącznie przez profesjonalnych sprzedawców-serwisantów i taką politykę sprzedaży prowadzi nasza firma.

 

pozdrawiam Janusz Lazar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.