Skocz do zawartości

JanuszLazar

Forumowicz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana JanuszLazar w dniu 5 Lutego 2012

Użytkownicy przyznają JanuszLazar punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

1 178 wyświetleń profilu

Osiągnięcia JanuszLazar

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Miesiąc później
  • Od roku na pokładzie

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam Tak jak pisałem w poście wcześniejszym, gwarantem kotła jest producent i to na nas spoczywa obowiązek zapewnienia rozruchu i opieki serwisowej, jeżeli zdarzy się sytuacja w której sprzedawca nie zapewni rozruchu i serwisu to oczywiście my podeślemy inna firmę lub wykona to nasz serwis firmowy. Srzedaży internetowej nie prowadzimy, współpracujemy tylko z firmami które sprzedają lokalnie i mają podpisaną z nami umowę serwisową, jeżeli zdarzają się sytuację sprzedaży internetowej to naprawdę są to sporadyczne przypadki które staramy się eliminować. Naszym zdaniem, kotła nie można sprzedawać w internecie tak jak czajnik czy radio, jest to produkt który powinien być odpowiednio dobrany, uruchomiony i serwisowany. Sprzedawany powinien być wyłącznie przez profesjonalnych sprzedawców-serwisantów i taką politykę sprzedaży prowadzi nasza firma. pozdrawiam Janusz Lazar
  2. Witam Z założenia nie kupi Pan naszego kotła sklepie internetowym. Sprzedaż prowadzimy tylko i wyłącznie przez autoryzowanych sprzedawców- serwisantów, którzy zapewniają odpowiedni dobór kotła, prawidłowy montaż, ustawienie, przeszkolenie użytkownika oraz podstawową pomoc serwisową tj przede wszystkim diagnozę usterki i wymianę podstawowych podzespołów (sterownik, czujnik, wentylator, ślimak ). Wszystkie inne naprawy wykraczające poza umiejętności serwisantów realizowane są przez nasz serwis firmowy. Oczywiście cały czas do dyspozycji instalatorów czy też użytkowników jest nasz telefon serwisowy. Taka struktura serwisu ma zapewnić szybko reakcję n i proszę mi wierzyć gro serwisów to korekta nastaw sterowników ew. usterka sterownika, silnika, poważne naprawy zdarzają się naprawdę rzadko, tak że spokojnie dajemy sobie z tym radę ;-) na koniec chciałbym zapewnić że gwarantem kotłów jest producent, i to na nas spoczywa obowiązek zapewnienia opieki serwisowej.
  3. Witam, informację na temat gwarancji można znaleźć w instrukcji kominka która jest do pobrania na naszej stronie, pozdrawiam Janusz Lazar
  4. Witam Okładziny ceramiczne jako materiał eksploatacyjny nie są objęte gwarancją, wykonane są z vermikulitu materiału z powodzenie stosowanego na całym świecie od wielu lat, jest to obecnie najlepszy materiał do wykładania wkładów kominkowych wodnych ( zapewnia wysoką temp. spalania co gwarantuję bardzo dobre parametry emisyjne i naprawdę czystą szybę przez długi czas, żeby nie być gołosłownym proszę porównać jakość spalania w kominku Lazar S do innych wkładów bez okładzin ). Vermikulit jak każdy materiał ceramiczny jest kruchy, i wymaga ostrożnego użytkowania, jednak nie jest to nic nadzwyczajnego sam od paru lat użytkuję taki kominek i nie miałem nigdy problemów z vermikulitem. pozdrawiam Janusz Lazar
  5. Witam Hasło dostępu do parametrów serwisowych dostępne jest tylko dla autoryzowanych serwisantów aby klient przez przypadek nie wprowadził błędnych nastaw, uruchomienie pełnej wersji pogodowej wiąże się z zamontowanie zaworu z siłownikiem i dodatkowych czujników W razie jakichkolwiek problemów z obsługą kotła proszę o kontakt z naszym wsparciem technicznym z chęcią pomożemy. pozdrawiam Janusz Lazar
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.