Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zakupiłem piec firmy Heiztechnik Q-EKO 35 na ekogroszek (moc 15-35 kW), panel sterujący firmy Negro Plus.

Niestety zapodziałem gdzieś instrukcję do sterownika :D

Może ktoś mi pomoże gdy wybieram ustawienia, to pierwsze dwa już rozkodowałem mianowicie czas pracy podajnika i długość pauzy pomiędzy podawaniami, następne wyświetlają się jako znaki na wyświetlaczu cdp, ppo, coc, ofs, bpo.

Czy ktoś może ma pojęcie co one oznaczają.

I po drugie jak powinienem optymalnie ustawić te parametry?? (także podawanie ekogroszku, i pauzy)

Narazie podawanie ustawiłem na 7s, a przerwy na 35s- nie znam się na tym ale na obrzeżach palnika zalega sklejony wypalony ekogroszek w postaci dużych grud, to raczej nie powinno tak wyglądać? :)

Bardzo proszę o pomoc, w internecie jest bardzo mało informacji na temat pieca tego typu :)

Z góry dzięki!!

Opublikowano

Może tutaj coś wyczytasz:

http://www.domer-pleszew.pl/pliki/ins=tangonegro.pdf

Tutaj też 2 zdania są:

http://www.forumbudowlane.pl/viewtopic.php?p=31774

Co do grud - pewnie dużo zależy od opału. Ja też słyszałem, że tak nie powinno być - niestety to raczej tylko teoria. Czego bym nie robił są takie spieki w popiole.

Powodzenia.

• 8 miesięcy temu...
Opublikowano

u mnie sprawdzają się takie parametry (Heiztechnik Eko-Duo 25 + Pancerpol + Tango Negro Plus)

miał 22 + ekogroszek 22

podstawowe:

praca 5 sek

pauza 45 sek (lato) 30 sek (sezon)

krotność podawania 3

czas oczekiwania w podtrzymaniu 10 min

czas dmuchawy w podtrzymaniu 10 sek

bieg dmuchawy praca 1-2

bieg dmuchawy podtrzymanie 5

Opublikowano

kolego masz bardzo dobry kociołek tylko ustaw go wg poniższych danych a zobaczysz różnice;

trb 0

his 1

ong 85

ond 35

onp 45

pra 20

pau 60

cdp 15

ppo 3

coc 10

ofs 12

bpo 10

alg 1

cop 0

cpp 1

tpb 1

cpb 30

mam tylko nadzieje że potafisz wejść w tryb serwisowy jakby co to podsyłam ci instrukcje tego sterownika

tango_negro_plus_poli.pdf