Kopyt Opublikowano 7 Grudnia 2021 #1 Opublikowano 7 Grudnia 2021 (edytowane) Witam, jestem nowym użytkownikiem forum jak i wyżej wymienionego pieca. Jestem po serwisie fabrycznym pieca, niestety mam problem z utrzymaniem temperatury w domu, 20stopni to max co uzyskuję przy nastawach serwisanta. Dodam ze jestem zielony totalnie w tym wiec posiłkowałem się Internetem ale teraz zużycie pelletu jest okolo 35-45kg. Dodam że nie mam jeszcze termostatów pokojowych. Powierzchnia użytkowa134,2 m2 Powierzchnia garażu18,7 m2 Garaż/wiata (stanowiska)1/0 Powierzchnia netto(piwnica parter piętro)260,5 m2 Powierzchnia zabudowy133,9 m2 Ogrzewanie podłogowe. Ustawienia serwisanta podawanie 6sek przerwa 22sek palnik 20% Ilość peletu 0,9g Ustawienie cwu 45 stopni Płomień 250-350 Moje ustawienia podawanie 7sek przerwa 20sek palnik 33% ustawienie cwu 58stopni Płomień 160-250 Piec skacze od około 41 do 50 stopni. Czy to nie za duża temperatura jak na ogrzewanie podłogowe? Czy jest ktoś kto może mi pomóc w ustawieniu tego typu pieca i sterownika? Edytowane 9 Grudnia 2021 przez Ryszard Dodano prefiks Cytuj
Kopyt Opublikowano 7 Grudnia 2021 Autor #2 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Oczywiście chodzi o temperaturę kotła nie bojlera Cytuj
KarolBl Opublikowano 8 Grudnia 2021 #3 Opublikowano 8 Grudnia 2021 To za mało dla pieca który wymaga min 60 stopni, a za dużo do podlogowki która potrzebuje niższych temperaturJaka jest zadana temp na piecu, z jaką nocą pracuje? Co steruje jego gaszeniem/rozpalaniemI dlaczego nie masz ochrony powrotu albo ona nie działa inaczej byś nie miał takich temp na piecu Cytuj