Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Potrzebuje pomocy .ogrzewanie


kondiszymon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem i to dość poważny odrazu powiem że instalacja była robiona 3 lata temu i dopiero teraz wyszła taka sytuacja, a więc mam w domu 4 grzejniki , woda w bojlerze się gotuje bardzo często w kuchni i łazience grzejniki mam ciepłe do połowy ale są bardzo gorące , a w dwóch pokojach zimne jak lód bardzo proszę o pomoc , o jak jakieś rozwiązanie nie jestem hydraulikiem więc nic nie wymienię dołączam zdjęcia i bardzo proszę o jakieś porady

16154961292394723304775659110092.jpg

16154962006446319198750007981295.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka nie padla? Potestuj jescze "zaklopkac" na to UFO w srodku niebieskiej rury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popa działa , bo jak wyłączam z prądu i włączam słychać jak pracuje , też odkręciłem ta śrubę żeby sprawdzić Czy kropelki wody lecą . Zaklopkac? Tzn ?

Ta niebieska rura , jak palę w piecu jest gorąca 

A ta co idzie od bojlera rura ta poniżej , jest przed trójnikiem Ciepła a druga część jest zimna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kondiszymon napisał:

w dwóch pokojach zimne jak lód

Może trzeba je odpowietrzyć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy bojlerze brak regulacji i woda "idzie" najkrótszą drogą, czy przy grzejnikach są zawory? Jeśli tak to jakie?

Spróbuj pompę dać na 3 ci bieg by sprawdzić czy coś się zmieni.

Nieprawidłowe połączenie wody użytkowej z instalacją grzewczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo pompa jest uszkodzona albo zawór różnicowy, trzeba sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość berthold61