Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piec nie podaje węgla


Piec02032

Rekomendowane odpowiedzi

To musisz rozebrać caly zespół podajacy i odblokować . Pewnie się trafil kamyczek lub kawalek drewienka . Testowo możesz wybić zawleczke i sprawdzić czy kreci się sam motoreduktor . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy silnik działa? Jeśli się kręci a ślimak nie, to uszkodzony wałek wyjściowy silnika lub któryś ze stopni reduktora, a nie można obrócić nawet kluczem bo to pewnie przekładnia ślimakowa, jeśli walcowa to się rozsypała, jak na gwarancji to szybko wzywać serwis, jak po to szukać gdzie taki motoreduktor jest dostępny i rozbierać.

Pozdrawiam i powodzenia RedEd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:-) brak smaru na osi ślimaka i se przyrdzewiał, na prasę a najpierw sprawdzić co "poszło" może zdjęcie kolega wstawi jaki to reduktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybudować silnik i sprawdzić poprawność zasprzęglenia  silnik motoreduktor . sprawdzić sam motoreduktor pokręcić nim ręcznie ,włączyć sam silnik czy pracuje poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to kurczę co jest zablokowane skoro wszystko działa? :) 

sorry, już na filmiku zobaczylem-niestety nic nie wniosę w sprawie uszkodzonej przekładni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jeśli silnik napędza wałek przekładni z jednej strony a z drugiej nic się nie rusza to ewidentnie coś w niej nie działa. No chyba że napęd z silnika jednak nie jest przekazywany bo np rozleciało się jakieś sprzęgło? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli motoreduktor na gwarancji to reklamować jak po można go rozkręcić i zdiagnozować co uległo uszkodzeniu może tylko jakiś klin  zerwało .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motoreduktor  w pierwszej kolejności rozkrecić  rozdzielic na dwie czesci jak na foto wtedy łatwiej okreslić która czesć nie przenosi napędu .

motoreduktor.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niemiecki motoreduktor BHF on jest w całości zalany olejem. Jak skończył żywot, to trzeba wymienić. (Można próbować reanimacji)

Dystrybutorem jest m.in. meblokark

http://www.meblomark.com.pl/silniki.html

Na samym dole jest motoreduktor. Zadzwoń, zapytaj czy można zamówić bez silnika lub czy przyjmują na regenerację Twój.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może jednak sprzęgło łączące wał silnika z wałkiem napędowym przekładni? Nie wiem jakie tam są rozwiązania, czy czasem nie z plastiku - może to coś pękło? Powinno dać się stwierdzić bez otwierania przekładni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych reduktorach z tego co pamiętam między silnikiem a przekładnią jest stalowy klinik, można sprawdzić czy się nie zerwał, jednak bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie samej przekładni. Reduktory bhf nie należą do najtrwalszych, a regeneracja u producenta może kosztować niewiele mniej od nowej przekładni tej czy innej firmy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.