Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum o ogrzewaniu

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Miarkownik Ciągu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym założyć do pieca miarkownik ciągu. Moje pytanie brzmi czy można to zrobić na instalacji pełnej wody i piecu pełnym wody. Miarkownik ma zostać wkrecony w miejsce oznaczone na zdjęciu. Jestem laikiem więc nie wiem czy jak odkrece to woda będzie wywalac pod ciśnieniem. Z góry dziękuję za pomoc.

Marcin

20191109_134444.jpg

Opublikowano

Będzie się wylewać.

Opublikowano

Musiałbyś upuścić wody do poziomu miejsca,gdzie ma iść miarkownik.

Zawsze możesz nad elektronicznym się zastanowić.

Opublikowano
  • Autor

Rozumiem , ze jesli jeden kaloryfer jest wyzej to bedzie uzupełniał wodę w piecu ... ok dzięki za info coś pokombinuje.

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu

Opublikowano

A jak wysoko od poziomu kotła masz najwyższy punkt instalacji ( naczynie wzbiorcze) ? Jeśli nie jest to zbyt wysoko, to spokojne da się taki zabieg zrobić z wodą w instalacji, byle nie gorącą. Tylko, że miejsce w którym chcesz go wkręcić słabo się nadaje. Będzie tam kiepski odczyt temperatury. Lepiej, żeby wkręcić bezpośrdnio w płaszcz kotła albo na wyjściu gorącej wody w specjalnie w tym celu zamontowany trójnik.

Opublikowano
  • Autor