Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

 

Jest na tym forum mnóstwo użytkowników kotła defro na ekogroszek. Pytanie w szczególności do użytkowników nowych kotłów właśnie tej firmy. Czy wzywaliście serwisanta aby podpisał Wam kartę gwarancyjną? Czy gwarancją jest faktura ze sklepu, w którym kupiliście kocioł? Mam pewne wątpliwości, co jest prawdą. Dzięki z góry

Opublikowano

Ja mam kocioł 3 rok serwis był u mnie i tak naprawdę wystarczy faktura ze sklepu i dane z tabliczki znamionowej tam jest numer fabryczny i chyba jest rejestrowany przy sprzedaży

Defro Komfort Eko Duo Uni R 25 Kw
- owies - ekogroszek -

Opublikowano (edytowane)

Ja dostałem telefonicznie informacje że do ekogroszku nie potrzeba serwisanta jednak z innych przyczyn do mnie przyjechał i stwierdził że bzdury gadają na infolinii. Powiedział że do pierwszego rozruchu serwisant jest potrzebny. Wypełnia kartę ze stanu kotłowni i ją podbija. Obok jest miejsce na podpis instalatora i chyba pieczęć sklepu. Zresztą w karcie gwarancyjnej jest informacja że do pierwszego rozruchu jest potrzebny serwisant a jeśli go nie ma to gwarantem staje się osoba uruchamiająca kocioł. Niby nic je jeśli coś się zdupczy w okresie gwarancji to mogą się doczepić że nie było pierwszego rozruchu przy serwisie. 

Edytowane przez JacekFF
Opublikowano

Trzeba najpierw odpowiedzieć na pytanie, co to jest serwisant. Czy to jest gość z kosmosu? Kocioł kosztujący tyle co 4 najbardziej wypasione telewizory Sony, albo 5 letni Civic z niskim przebiegiem, czyli coś stosunkowo drogiego, racjonalnie myślący nabywca stara się kupić i zlecić zamontowanie firmie będącej dystrybutorem i jednocześnie prowadzącej serwis. Jeśli kupiłeś kocioł okazyjnie, czyli np. na portalu aukcyjnym i zamontował Ci go sąsiad majsterklepka, to pytanie o ważność gwarancji jest istotne. Raczej -  niezależnie od tego co mówi serwis, starałbym się o podpis osoby, która ma jakieś zaświadczenie producenta, że jest choćby pracownikiem firmy instalacyjno serwisowej tej marki. I koniecznie ma jakąś pieczątkę. Poza tym jak mi się wydaje, kocioł po instalacji instalator pisemnie (wysyłając jedną z stron karty gwarancyjnej) rejestruje u producenta i to jest też jakieś potwierdzenie dopełnienia warunków gwarancji.

 

Opublikowano

No nie tylko Defro się to tyczy. Te gwarancje są tak konstruowane aby nic za darmo nie naprawić.

Wysłane z mojego Nokia 5.1 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie, majsterklepka mi nie instalował kotła. Na kocioł mam fakturę na zakup i montaż kotła. Kocioł już odpalony, pytanie czy wzywać serwisanta? W razie jakichkolwiek kłopotów chciałbym mieć ewentualną pomoc. Kocioł kupowałem przez znajomego który jest przedstawicielem handlowym w Defro i oznajmił że serwisant odpala tylko kocioł pelletowy, tutaj słyszę coś innego właśnie

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.