Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kocioł Defro- Serwis


lynx6664

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

 

Jest na tym forum mnóstwo użytkowników kotła defro na ekogroszek. Pytanie w szczególności do użytkowników nowych kotłów właśnie tej firmy. Czy wzywaliście serwisanta aby podpisał Wam kartę gwarancyjną? Czy gwarancją jest faktura ze sklepu, w którym kupiliście kocioł? Mam pewne wątpliwości, co jest prawdą. Dzięki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kocioł 3 rok serwis był u mnie i tak naprawdę wystarczy faktura ze sklepu i dane z tabliczki znamionowej tam jest numer fabryczny i chyba jest rejestrowany przy sprzedaży

Defro Komfort Eko Duo Uni R 25 Kw
- owies - ekogroszek -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem telefonicznie informacje że do ekogroszku nie potrzeba serwisanta jednak z innych przyczyn do mnie przyjechał i stwierdził że bzdury gadają na infolinii. Powiedział że do pierwszego rozruchu serwisant jest potrzebny. Wypełnia kartę ze stanu kotłowni i ją podbija. Obok jest miejsce na podpis instalatora i chyba pieczęć sklepu. Zresztą w karcie gwarancyjnej jest informacja że do pierwszego rozruchu jest potrzebny serwisant a jeśli go nie ma to gwarantem staje się osoba uruchamiająca kocioł. Niby nic je jeśli coś się zdupczy w okresie gwarancji to mogą się doczepić że nie było pierwszego rozruchu przy serwisie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba najpierw odpowiedzieć na pytanie, co to jest serwisant. Czy to jest gość z kosmosu? Kocioł kosztujący tyle co 4 najbardziej wypasione telewizory Sony, albo 5 letni Civic z niskim przebiegiem, czyli coś stosunkowo drogiego, racjonalnie myślący nabywca stara się kupić i zlecić zamontowanie firmie będącej dystrybutorem i jednocześnie prowadzącej serwis. Jeśli kupiłeś kocioł okazyjnie, czyli np. na portalu aukcyjnym i zamontował Ci go sąsiad majsterklepka, to pytanie o ważność gwarancji jest istotne. Raczej -  niezależnie od tego co mówi serwis, starałbym się o podpis osoby, która ma jakieś zaświadczenie producenta, że jest choćby pracownikiem firmy instalacyjno serwisowej tej marki. I koniecznie ma jakąś pieczątkę. Poza tym jak mi się wydaje, kocioł po instalacji instalator pisemnie (wysyłając jedną z stron karty gwarancyjnej) rejestruje u producenta i to jest też jakieś potwierdzenie dopełnienia warunków gwarancji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie tylko Defro się to tyczy. Te gwarancje są tak konstruowane aby nic za darmo nie naprawić.

Wysłane z mojego Nokia 5.1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, majsterklepka mi nie instalował kotła. Na kocioł mam fakturę na zakup i montaż kotła. Kocioł już odpalony, pytanie czy wzywać serwisanta? W razie jakichkolwiek kłopotów chciałbym mieć ewentualną pomoc. Kocioł kupowałem przez znajomego który jest przedstawicielem handlowym w Defro i oznajmił że serwisant odpala tylko kocioł pelletowy, tutaj słyszę coś innego właśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.