kecajbi Opublikowano 27 Listopada 2017 #26 Opublikowano 27 Listopada 2017 Tu masz odpowiedz. To był ich największy klient.. :( wiec umoczyliśmy Dok1.pdf Cytuj
robinet Opublikowano 27 Listopada 2017 #27 Opublikowano 27 Listopada 2017 Na twoim miejscu bym zadzwonił do SAS i "renegocjował" ten sterownik, bo jest nowy, prawie nie używany. Po numerze którym nam "wywinął" recalart / bo nie tylko ty jesteś poszkodowany/ od razu by sasa do ściany przycisnął. Z dostępnością to jest różnie . Na rok użytkowania to było jakieś 6 przerw do podłączenia do netu od kilku godzin do kilkunastu. Od piątku właściwie jest cisza. Zero informacji tylko domysły i skojarzenia. Brak info na stronie a i telefony nie odbierane. Nie wspomnę już nic o udoskonaleniu produktu. Tylko jak zainwestowałeś dodatkowo w auratona + moduł wi fi . To możesz go tylko na olx próbować opchnąć. Bo tech ma inny system, więc kolejna kasa... :( . Możesz również poczekać do jutra rana , ale ... no cóż czarno to widzę .. W lecie dostęp był wyłączony chyba z miesiąc :o Cytuj
kecajbi Opublikowano 27 Listopada 2017 #28 Opublikowano 27 Listopada 2017 miazga. W lecie hajcowałem gazem, więc o tym nie wiedziałem. Trochę mnie tym dzisiaj zdołowali przy poniedziałku :) Cytuj
robinet Opublikowano 27 Listopada 2017 #29 Opublikowano 27 Listopada 2017 Może Robert będzie coś więcej wiedział i napisze tutaj jakieś nowinki, bo jest chyba w bliższym kontakcie z nimi. Cytuj
Dytryk Opublikowano 28 Listopada 2017 #30 Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) No to się ***:/ Piec wymieniony dwa miesiące temu i brak wsparcia producenta pieca od strony elektroniki tak naprawdę :( @kecajbi co masz na myśli pisząc: bym zadzwonił do SAS i "renegocjował" ten sterownik, bo jest nowy, prawie nie używany. Mam pisać do SAS-a żeby mi sterownik wymienili? :) Edytowane 28 Listopada 2017 przez Ryszard Proszę nie używać wulgaryzmów Cytuj
kecajbi Opublikowano 28 Listopada 2017 #31 Opublikowano 28 Listopada 2017 @dytryk ja na twoim miejscu bym tak zrobił. Po wypowiedzeniu umowy przez SAS podejrzewam ze będziemy się cieszyli parę miesięcy bez jakiejkolwiek aktualizacji. Póżniej nas zostawią z tym całym interesem i będziemy albo bez netu albo będziemy masowo wymieniać na konkurencyjne produkty. Sas teraz ma nowy sterownik Techa https://www.techsterowniki.pl/products/sterowniki-do-kotla-z-podajnikiem/st-580-zpid , czy tez ST-550 . W komplecie z netem i stroną www daje potężne narzędzie do sterowania. Bym powiedział że to jest numer 1 na rynku. Trochę dziwi mnie fakt że ten właściciel z SASA nie kupił praw autorskich od właściciela recalartu i nie zaczął tego produkować pod własną marka. Tak będzie zmuszony do zakupu i oferowania Techa a on nie jest tanim rozwiązaniem. Mając swoje sterowanie może sprzedawać to też do innych producentów . Bo jakby co to ten sterownik z multifuna jest jeszcze na tą chwilę bardzo zaawansowany. Tylko że ma dupiatą stronę i kupę parametrów co można by było jeszcze w nią włożyć. To wymaga nakładu koło kilku miesięcy pracy i 50 tys zł . A miałby za to sterownik swój i nie byłby uzależniony od innych. A tak defro mu depta po piętach o Stalmarkach, kołtonach, kamenach i innych mniejszych nie wspomnę. Koszt wyprodukowania takie sterownika to w chinach byłby w zakresie 200 zł. Więcej kosztuje zaprojektowanie do porządku strony www. A tak jest zdany na techa który wcześniej czy później będzie miał opanowane ponad 90% rynku . / w tej chwili szacują że mają 70%/ Wtedy będzie dyktował warunki bo inni padną na pysk. Wiadomo że sterownik to serce całego systemu . Im lepszy to parametry spalania są zdecydowanie lepsze. W dodatku z piecem będzie za chwila tak jak z samochodem. Jak raz się przejedziesz to później będzie ciężko klienta z powrotem przyciągnąć. Ja też mogę zapłacić 10 zł/ mc żeby dostać nowe udoskonalone oprogramowanie x 2000 użytkowników to 20 tysiaków miesięcznie, choć posiadam inny piec. Ale to jego "małpy i jego cyrk" . Cytuj
Dytryk Opublikowano 28 Listopada 2017 #32 Opublikowano 28 Listopada 2017 No to piszę. A co mi tam :) Zobaczymy co odpowiedzą. Co dziwne z miesiąc temu miałem pytanie do SAS-a dot. sterownika to przekazali sprawę Recalt i tam nawet się telefonicznie kontaktowali - więc można powiedzieć, że kontakt bardzo ok. A tu takie kwiaty :/ Tech fajny od strony wizualnej... Cytuj
kecajbi Opublikowano 28 Listopada 2017 #33 Opublikowano 28 Listopada 2017 Recalart też jest fajny / na swój sposób/ od strony wizualnej. Ale resztę funkcji zatrzymało się na poziomie roku 2016. Zaś tech wymyślił sterownik na lata taki gdzie można wgrywać wgrywać i wgrywać nowe softy , wizualizacje, funkcje itp duperszwance . I sam sterownik zostaje zmieniają się tylko nowe softy z nowymi funkcjami. W pakiecie ze stroną www daje im ogromne możliwości. Nie ma problemu zmienić stronę www to się robi tanio i szybko. A sterownik będzie ten sam / mówię o wyglądzie przez następne min 8 lat. JA chciałem go teraz kupić ale tech powiedział że sprzedaje tylko w pakiecie z nowym piecem., bez pakietu to tylko stara 480 :( . Wiec też lipa . Zostaje Bruli , ale ich zostawiam na czarną godzinę ;) Cytuj
Dytryk Opublikowano 28 Listopada 2017 #34 Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) Wysmażyłem maila do SAS - a z pytaniem co z "rozwojem" produktu (takie przesłanie wiadomości ;) ) :) Zapytałem też o wymianę ;) Pewnie każą mi się odwalić :/ Edytowane 28 Listopada 2017 przez Dytryk Cytuj
jarrek Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor #35 Opublikowano 28 Listopada 2017 Dziś od 10-tej sterownik jest offline, tylko u mnie ? Cytuj
robinet Opublikowano 28 Listopada 2017 #36 Opublikowano 28 Listopada 2017 Dzisiaj działa cały czas. Jedynie zużycie opału zginęło z weekendu. Cytuj
krisgie Opublikowano 28 Listopada 2017 #37 Opublikowano 28 Listopada 2017 Dziś od 10-tej sterownik jest offline, tylko u mnie ? @jarrek, nie zapłaciłeś za internet? :P Cytuj
Dytryk Opublikowano 29 Listopada 2017 #38 Opublikowano 29 Listopada 2017 A mi SAS odpowiedział :) Wczoraj już i bardzo szybko - za co pochwały :) Nijaki Pan Janusz (serio brawa za błyskawiczną odpowiedź) napisał iż: "reklamacje nadal są zgłaszane do firmy SAS gwarancja na sterowniki jest utrzymana". Pytanie co z ewentualnymi aktualizacjami i wymianą przekazał do działu technicznego - ci już się nie śpieszą z odpowiedzią ;) Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 29 Listopada 2017 #39 Opublikowano 29 Listopada 2017 witam posiadam sas slim 17kw na ekogroszek ze sterowaniem multifun recalart ,pytałem panów z recalart jak ustawić parametr zużycia paliwa ,pan mi odpowiedział że trzeba włączyć na minute podajnik i zwarzyć opał ,pytanie może ktoś ma podobny piec i poda mi jaką waryość wpisał ja mam wpisane 0,19kg i wydaje mi sie że wiecej spala groszku niż podaje na wykresach a drugie pytanie czy ktoś wgryawł nowe oprogramowanie z 2017 roku bo już sie na stronie pojawiło Cytuj
kecajbi Opublikowano 29 Listopada 2017 #40 Opublikowano 29 Listopada 2017 Zapomnij o tym parametrze, bo jest on nieustawialny. Ja próbowałem przez 3 miesiące. Wszystko zależy od eko jaki wsypujesz. Inaczej będzie przy retopalu inaczej przy chwałowicach czy wesołej. On liczy tylko obroty. Jak jest drobna struktura węgla to będziesz miał więcej zużycia od grubszej struktury eko. Ja ustawiłem na 0,24 ale mam palnik z ekoenergii. Mniej więcej teraz jest tyle ile zużywa +/- 10% Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 29 Listopada 2017 #41 Opublikowano 29 Listopada 2017 ja pale weglem w tym sezonie z bartexu i bez pid i jest super w tamtym sezonie paliłem z pid i koszmar co wyszłem do pracy to dostawałem sms na telefon że w piecu brak paliwa a cały zasobnik zasypany ,przesypywał weglem i żaru nie było po przejściu na manual zero problemu Cytuj
kecajbi Opublikowano 29 Listopada 2017 #42 Opublikowano 29 Listopada 2017 A jaki masz piec ? pleszew ? Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 29 Listopada 2017 #43 Opublikowano 29 Listopada 2017 sas silm 17 kw ze sterowaniem multifun Cytuj
krisgie Opublikowano 29 Listopada 2017 #44 Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) - dla Retopalu miałem 0.26 kg/min - dla Skarbka 0.27 kg/minTraktuj jako orientacyjne bo jest jak @kecajbi napisał. Edytowane 29 Listopada 2017 przez krisgie Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 2 Grudnia 2017 #45 Opublikowano 2 Grudnia 2017 ciekawe co będzie z naszymi sterownikami wrazie awari po skończeniu gwaranicji pytał może ktoś w sasie ?a po drugie to dla mnie to jest dziwne że platforma internetowa multifun była głównym atutem kotłów była wszech reklamowana a tu z dnia na dzien informujemy żę nie ponosimy odpowiedzialnosci ,to tak jak by kupić samochód u dilera i dowiedziec sie po roku że za silnik nie bierzemy odpowiedzialności Cytuj
kecajbi Opublikowano 2 Grudnia 2017 #46 Opublikowano 2 Grudnia 2017 A przepraszam gdzie go kupowałeś w recalarcie czy w sas ? Jeśli recalart to mają rację jeśli w sas to wprowadzają ciebie jako klienta w błąd. Poza tym oni robili certyfikację na tym sterowniku i zawsze możesz ich poinformować ze jak nie wymienią albo nie pomogą to złożysz doniesienie do Urzędu Ochrony i konsumentów. Albo tak po ludzku podasz ich do sądu. :) Koszt prawnik + koszty + zadośćuczynienie to jakieś 15 tys więc gra warta świeczki. Ale to ostateczność. Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 2 Grudnia 2017 #47 Opublikowano 2 Grudnia 2017 mam nadzieje że bedzie wszystko działać i platforma multifun też ,u mnie priorytetem zakupu kotła była właśnie możliwość sterowania kotłem zdalnie i jak narazie tak sie odbywa i panowie z recalart też są pomocni i profesjonalni oby tak dalej Cytuj
jarrek Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor #48 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Jedynie nie wiadomo jak z dalszym rozwojem i dostępnością aktualizacji dla Sasa. W wersji testowej z 17-10 wprowadzono trzy rodzaje paliwa, ale chyba coś nie do końca dobrze działało. Nie wiem czy inny algorytm jest dla retort dla Sas a inny dla innej firmy czy wszystko to samo. Jak to samo to możliwe, że będą jeszcze aktualizacje. Z resztą to na naszych sterownikach (podpiętych do @) można w jakimś stopniu testować działanie algo, więc recalartowi powinno zależeć na wgrywaniu nowszych wersji u jak najwiekszej ilosci użytkowników. Cytuj
krzysiek118 Opublikowano 26 Lutego 2018 #49 Opublikowano 26 Lutego 2018 pytanie ?działa u was platforma multifun bo u mnie od dzisiaj nie działa Cytuj
kecajbi Opublikowano 26 Lutego 2018 #50 Opublikowano 26 Lutego 2018 u mnie do godziny 13.15 tez lipa. Chyba efekt mrózu :) :) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.