uzlis Opublikowano 20 Stycznia 2016 #1 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Witam chciałbym zakupić piec gazowy z kotłem do bliźniaka 140m2, budynek piętrowy z podpiwniczeniem. Jestem laikem więc nie znam się na markach budżet jakim dysponuję to 8-9 tyś zł. Bardzo proszę o podpowiedź z góry dziekuje.
papasmurfek Opublikowano 20 Stycznia 2016 #2 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Najpierw policz ozc na ciepłowłaściwie.pl/start i podaj link z wynikiem. Pozniej będziemy doradzać.
husky Opublikowano 20 Stycznia 2016 #3 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Dokładnie tak jak napisał papa... I już szukaj pieców które mają jak najszerszy zakres mocy najlepiej coś 3-20 kW, są takie na rynku. Żadnych 7-24 kW ja już taki błąd popełniłem i w moim 200 m2 bliźniaku średnio to zdaje egzamin. Masz jakieś podłogówki, jak ten dom jest ocieplony, jaka jest instalacja. Napisz coś więcej
tommy07 Opublikowano 20 Stycznia 2016 #4 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zobacz sobie na nasz rodzimy kociołek termet ecocondens gold , niska moc minimalna a także cena nie zabija , myślę że zakres modulacji będzie wystarczający do twojego domu.
husky Opublikowano 20 Stycznia 2016 #5 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Ja niestety po negatywnych doświadczeniach z Junkers-pseudo-jakość-nie-przyjeżdżający-serwis też bym polecił ecocondens gold. Właściciel hurtowni hydraulicznej która jest u mnie na dzielnicy (mogę podać na priv - to nie reklamy) założył to sobie i córce do domu i bardzo to chwali. Wiadomo "sprzedał" 2 kotły kupując po cenie dystrybutora czyli mocno nisko, ale w porównaniu do bardzo popularnego u mnie na dzielni Victrixa który jest jakimś tam zdrowym kompromisem pomiędzy dość dobrą jakością a w sumie niską ceną to jest to kocioł warty polecenia.
Korti Opublikowano 20 Stycznia 2016 #6 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Viessmann lub Buderus, te mogę polecić śmiało. Przyzwoita cena a i serwisantów z dostępem do części na pęczki. Ceny do zaakceptowania.