gilal Opublikowano 12 Grudnia 2014 #1 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Witam.Mam pewien problem. Chodzi o podajnik tłokowy. Ostatnio dwa razy zablokował mi się podajnik - pewnie trafił się jakiś większy kawałek opału. Kupuję już kilka lat u tego samego dostawcy groszek luzem i jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło aby zablokowało podajnik. Wcześniej wiedziałem w dokumentacji sterownika IRYD PID FL, że jest możliwość podłączenia podajnika z opcją cofania, ale że nigdy wcześniej nie zablokował się podajnik więc nie korzystałem z tego. Teraz chciałbym z tej opcji skorzystać. I tu mam mały problem:1. W dokumentacji od sterownika IRYD podany jest schemat puszki silnika (identycznie tak jak u mnie) i jak podłączyć.2. Nie rozumiem tylko podłączenia ( w puszce i na schemacie jest mosiężna zworka między U1 a W2 ). Czy przy podłączeniu ze sterownikiem należy ją zdemontować?3. Do V1 i U2 jest podłączony ( tak mi się zdaje ) kondensator. Czy on ma tak zostać?Proszę o pomoc ponieważ muszę jak najszybciej z powyższej opcji skorzystać bo boję się, że padnie mi jeszcze silnik.W załączeniu przesyłam zdjęcia puszki, częściowo kondensatora i schemat, który jest naklejony na wewnętrznej części puszki elektrycznej (tak jest u mnie).Z góry dziękuję za pomoc. A tu w tej dokumentacji jest opis: http://img.bazarek.pl/290455/16439/shopfiles/Iryd_RTZ_PID_spaliny_instalacyjna_1S.pdf
gilal Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor #2 Opublikowano 13 Grudnia 2014 OK, temat zamknięty. :) Już dostałem informację. Zworka ma być zdjęta, a kondensator ma być podłączony pod V1 i W1. Reszta jak w dokumentacji IRYD PID.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.