Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pare Pytań Lajk


shiner11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na tym forum i mam do was pare pytań

w najbliższym czasie musze wymień w domu 2 grzejniki żeliwne mają około 20 lat bo wogóle nie grzeją jedynie jak nagrzeje piec do 80 stopni to czuć wgl cieplo jakieś prawdopodobnie są zasyfione od brudu

 

i z tego ze jestem kompletnie zielony w tym temacie i mam 19 lat mam do was pare pytań

 

1.czy po wymianie grzejników wypłukać całą instalacje pare razy bo napewno cos zostanie w reszcie grzejników jeśli tak to jak?

2. gdzie sie spuszcza wode z instalacji przy piecu jest taki zawór u samego dołu pieca po prawej stronie jak go odkręciłem to leciała taka czarna woda

3. jakie grzejniki wybrać stal czy aluminim zalezy mi na wytrzymałości oraz cenie.

4.czy przy wymianie grzejników będe musiał wymienić całą instalacje rur zeby pasowały przyłącza pod te grzejniki ?

5.są to dwa grzejniki w domu piętrowym na korytarzu są w tym samym miejscu tylko jeden na goze drugi na dole jakie one mają parametry? niema tam zadnych termostatów normalne zeliwne grzejniki wysokość 60 cm długość 60cm

 

Bardzo z góry wam dziękuje za odpowiedzi jeśli jakieś pytanie sobie przypomne to napisze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to i tak niemaienia faktu ze chciałbym sie dowiedzieć na te pytania bo chyba jednak wymienie te grzejniki ze zwględu estetycznych bo sa na korytarzach i niema tam zadnej firany albo cos w tym stylu

 

nie znalazłem nic o tym kryzowaniu mozecie mi powiedzieć na czym to polega

a i dodam że ja niemam zadnych głowic do regulacji tylko pare zaworów do spuszczania i napełniania i na poddaszu mam taki baniak co tam mozna coś wlać do czego to sluży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na tym forum i mam do was pare pytań