balldome Opublikowano 12 Grudnia 2012 #1 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Witam, Posiadam piec DEFRO KOMFORT EKO i kupiłem regulator Auraton 2025 RTH (bezprzewodowy), i nie wiem jak i gdzie go do pieca podłączyć. Proszę o rady i wskazówki. Być może jest to banalne zadanie, ale ja jestem w tym kompletnie zielony, a nie chce niczego popsuć. Z góry dziękuje i pozdrawiam. Cytuj
Andrzej_M_ Opublikowano 12 Grudnia 2012 #2 Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) ,,,, kupiłem regulator Auraton 2025 RTH (bezprzewodowy), i nie wiem jak i gdzie go do pieca podłączyć. Proszę o rady i wskazówki. ,,,, Moja rada jest taka, aby wpisać w okienko "wyszukiwanie" u góry po prawej stronie naszego forum frazę Auraton 2025 Edytowane 12 Grudnia 2012 przez Andrzej_M_ Cytuj
sambor Opublikowano 12 Grudnia 2012 #3 Opublikowano 12 Grudnia 2012 A co chcesz tym Auratonem sterować lub regulować. Pozdr. Cytuj
konradob Opublikowano 12 Grudnia 2012 #4 Opublikowano 12 Grudnia 2012 W necie jest sporo napisane o ty sterowniku a po za tym w instrukcji jest napisane jak ten sterownik podłączyć. W piecu powinno być miejsce do podłączenia różnego rodzaju pomp czy czujników i tam też powinno być miejsce do podłączenia regulatora pokojowego. Z tego co czytałem to są tam tylko dwa kabelki, czyli odbiornik regulatora pokojowego łączysz za pomocą tych że kabli z piecem. W instrukcji pieca powinno być opisane jak to zrobić. W moim piecu istnieje możliwość podłączenia sterowania pokojowego za pomocą dwóch kabli ( i do tego można wykorzystać taki właśnie sterownik jak twój ) lub za pomocą komunikacji RS co daje większe możliwości regulacji kotła z poziomu regulatora pokojowego ( regulator ST-280 TECH ) Cytuj