Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na dłuższe przerwy agregat, na przerwy do 8-10 godzin - przetwornica + odpowiednio duży aku.

 

Z agregatami też trzeba uważać co do napięcia zasilania - te tańsze potrafią bez problemu uszkodzić kondensatory w silnikach i nie każda elektronika "pójdzie" z takim agregatem.

Przebiegi napięcia i kształt "sinusoidy" z tanich agregatów są często gorsze od przebiegów z przetwornicy.

 

Minusem agregatu jest jego obsługowość - trzeba go zapalić i przełączyć na zasilanie potrzebne obwody, zaletą jest długi czas pracy- zależny od ilości paliwa

Przetwornica przełącza się na zasilanie awaryjne sama, wadą czas pracy zależny od pojemności i stanu tech akumulatorów zasilających przetwornicę.

 

Pozdr.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.