Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc w wyborze kotła o podwyższonym standardzie


nkamil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie

 

W związku z tym ,że w mojej miejscowości od 1 lipca 2024 zostanie wprowadzony zakaz palenia węglem jestem zmuszony do wymiany źródła ciepła na jakieś inne bardziej ‘EKO’ po dłuższej analizie za i przeciw padło na kocioł pelletowy.

Mieszkanie w poniemieckiej kamienicy o metrażu 85m znajdujące się  na parterze . Pod mieszkaniem znajdują się piwnice w której hula wiatr. Aktualnie posiadam 17KW Galmeta z rusztem wodnym który ogrzewa grzejniki płytowe stalowe i c.w.u.

Totalnie nie znam się na piecach , im więcej czytam opinii tym większy mam dylemat który wybrać

Potrzebuje piec o podwyższonym standardzie który pozwoli mi na bezstresowe parodniowe wyjazdy , najlepiej z możliwością sprawdzenia aktualnie co się dzieje z piecem za pomocą Internetu.

W mojej miejscowości znajduje się firma w której montują i serwisują kotły m.in.

- Heiztechnik

- Kotłospaw

- Kostrzewa

- Lazar

- RTB

- Sas

- Windhager

 

Dziękuje z pomoc

Pozdrawiam.

Edytowane przez nkamil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach