Darek1501 Opublikowano 22 Października 2021 #1 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Witam. Mam pytanie odnośnie podłączenia bufora do kociołka na paliwa stałe. Rozważam dwa sposoby : Stosując zawór temperaturowy 70⁰c lub termostat samochodowy ok. 90⁰c? Który sposób lepszy i dla czego? Jakie są wady i zalety w/w sposobów podłączeń? Co z ochroną powrotu przy podłączeniu bufora stosując termostat samochodowy? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PioBin Opublikowano 23 Października 2021 #2 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 Termostat samochodowy jest do samochodu. W instalacjach stosuj zawory dedykowane do takich celow. PS. Po co tak wysoko z temperatura? Na zasilaniu musi byc okolo +10C wiecej lub bedzie jeszcze wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek1501 Opublikowano 23 Października 2021 Autor #3 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 O zastosowaniu termostatu samochodowego np. od ciężarówki który zamontowany jest w obudowie od zaworu różnicowego 2 cale czytałem na forum. Wydaje się to być dobrym sposobem na ładowanie bufora grawitacyjnie prawie wrzątkiem. Zastanawiam się tylko co z zabezpieczeniem powrotu. Jeżeli ktoś z forum stosuje lub stosował takie rozwiązanie to prosiłbym o wypowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.