Gość Cemol Opublikowano 17 Maja 2021 #1 Opublikowano 17 Maja 2021 Witam, - czy ktoś ma podobną przypadłość do występującej u mnie: korzystając z modułu wifi i aplikacji eModuł muszę dwa, albo 3 razy powtarzać zmianę zadanego parametru kotła, niż ta zmiana dojdzie do skutku? Dzieje się to od jakiegoś czasu, a zaczęło nie wiem od kiedy, ale na pewno w tym sezonie grzewczym. Dzwoniłem do serwisu sterownika i dostałem sugestię, ze mam w chałupie słabego neta. Mam neta wypasionego, więc ten powód odpada. Myślę, że jakby ktoś z czytających to forum miał podobne objawy, to moglibyśmy tego producenta sterownika wziąć na widelec ? Cytuj
HarryH Opublikowano 17 Maja 2021 #2 Opublikowano 17 Maja 2021 Masz 3 kreski zasięgu na module? Ten moduł ma bardzo słabą antenę, a jest wrażliwy na ping. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.