Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piec lazar 15kw


Pini

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Po raz kolejny proszę o pomoc jestem w tym totalnie zielona . Posiadam piec lazar 15 kw bojler 150 l . Dom 125 m2 całość podłogówka + jeden kaloryfer w łazience . Piec spała 12 worków peletu na tydzień . Czy dodatkowa lambda obniży spalanie peletu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super dziekuje za wyczerpująca odpowiedz ! Napisałam ze jestem w tym temacie zielona nie wiem co i jak mam napisać dlatego liczyłam na pomoc . Pomyślałam ze dodatkowa lambda zmniejszy ilość spalania bo trochę poczytałam na ten temat ale i tak mało z tego rozumiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz podać jak masz rozwiązaną instalacje,  jak to jest sterowane, jak w ogóle zbudowana jest instalacja co( najlepiej podaj schemat).  Jak podłączony jest grzejnik w łazience. Czy jest ochrona powrotu, czy masz jakieś zawory 3 drogowe lub 4 drogowe, czy są siłowniki na zworach, czy kocioł sterowany jest histerezą kotła czy termostatem pokojowym, czy jest pogodówka, jaki jest tryb pracy kotła, czy ciągły czy przerywany?

Jak jest podłączony bojler, jaką ma ust. tem. jaką histerezę. Jaki sterownik kotła? Jaką utrzymujesz temp w domu?

 

Nie napisałaś nic o domu. Jak zbudowany, jaka izolacja podłóg , ścian , stropów, bo to wszystko ma wpływ na spalanie.

Sonda lambda polepszy spalanie, ale nie licz na oszczędności z jej powodu.

Dopiero jak to wszystko podasz to ktoś może ci pomóc w ustawieniu kotła i instalacji ?

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ile stopni w donu, bo zaraz się okaże, że te 25kg na dobę to wcale nie tak tragicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×