Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolanko do rury pex puszcza wodę


Bulii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Wprowadziłem się do domu jednorodzinnego nie zamieszkałego od 2011 roku i jako iż jestem zielony w hydraulice muszę zmierzyć się z wieloma problemami i najgorszym którego po prostu nie jestem w stanie zrobić to uszczelnienie kolanka do rury pex które prowadzi do komina z płaszczem wodnym a mianowicie cieknie z niego woda raz na pół minuty jedna, dwie krople na kominek na kolanko dałem pakuly i pastę skręciłem na maksimum i włożyłem pexa puszczalo wodę dalej próbowałem uszczelnic specjalnym klejem z Castoramy który mi z przeciekami pomagał tutaj ten puszcza, z braku jakichś pomysłów użyłem też silikonu efekt trochę lepszy bo kapie a nie leje się jak w przypadku kleju, ale jest to dalej nierozwiazany problem jeżeli ktoś mógłby mnie naprowadzic co w tej sytuacji mam robić byłbym bardzo wdzięczny, i jeszcze jedno pytanie moja mama która ogarniała cały temat jak ogrzewać ten dom wspominała mi że mieliśmy na tym kominku przycisk do studzenia go gdyby temperatura była zbyt wysoka, jakimś cudem ten przycisk jak to nazywała przepadł i nie ma go nigdzie gdyż kominek byl demontowany i to co dostałem było z wszystkim oprócz właśnie tego guzika do studzenia komina, szukałem na internecie co mogło to być lecz bezskutecznie. Jeżeli wie ktoś jak to się nazywa fachowo i powiedziałby mi gdzie mogę owa cześć znaleźć i dokupić byłbym dozgonnie wdzięczny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kolego w/g mnie źle złożone jest to złącze za głęboko wkręcona nakrętka albo zmontowałeś bez baryłki(pierścienia) ... przed chwilą sprawdziłem bez baryłki zaciskowej tak głęboko się wkręca ......z baryłką na równo albo nawet 1 nitka gwintu wystaje...

image.png.e498820274f4ef30ae5a1902c72ade52.png

Pozdrawiam. YARO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach