Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zapchany Komin.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   kamil198790

kamil198790

Nowy Forumowicz

• Forumowicz
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 08 marzec 2016 - 13:33

Dzień dobry, mam problem z... no właśnie - nie znam się, zarejestrowałem się na forum bo już skończyły mi się pomysły...

Mieszkam w domku piętrowym, kotłownia w piwnicy (to chyba normalne :blink: ) i od jakiegoś tygodnia mam problem z paleniem w piecu, spaliny zamiast do komina lecą każdą możliwą dziurą z pieca na piwnice, 0-zero cugu(czy jak to się tam mówi) piec dokładnie wyczyściłem, rozkręciłem co się dało - szczota i do boju ale nic to nie dało dlatego podejrzewam, że to komin... w zeszłym roku miałem podobny problem ale szwagier wlazł na dach i komin wyczyścił - a teraz szwagra nie ma a ja, niestety na dach (bardzo stromy) nie wejdę :( kupiłem "sadpal" ale nie mam jak tego użyć bo... nie mogę nawet troszkę rozpalić w piecu, zresztą nawet jakby mi się udało to ten sadpal wyczyści maksymalnie piwnicę bo dym nie uchodzi przez komin :wacko:

Kominiarza mogę wezwać dopiero w przyszłym tygodniu(ze względów finansowych) a do tego czasu zamarznę, jest jakaś możliwość "przepchania" komina od dołu ? nawet na jakiś czas, żeby chodź trochę się paliło, do wizyty Kominiarza...

Z tego co wiem to kocioł z górnym spalaniem a palę węglem...

Przepraszam za chaotyczny post ale trzęsę się z zimna pisząc :D

Bardzo dziękuję za jakąkolwiek pomoc i Pozdrawiam.

Kamil.

• 0

#2 OFFLINE   leszkowaty

leszkowaty

Doświadczony Forumowicz

• Stały forumowicz
  • PipPipPipPipPip
  • 303 postów
  • GaduGadu: 3802911
  • Co ogrzewam?: Wskaż tutaj.
  • Kocioł: Wskaż tutaj.

Napisano 08 marzec 2016 - 14:51

poszukaj wyczystki komina (takie drzwiczki pozwalające zajrzeć do wnętrza komina i wybrać to co nie uleciało przez komin)