Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowy grzejnik nie grzeje.


seb455

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc. Mam pytanie odnośnie nowo zainstalowanego grzejnika w łazience. Opiszę to słowami laika bo nie znam się na tym. Od pieca idzie rura z zasilaniem i powrót, około 1,5 metra za piecem rura jest rozgałęziona i idzie do łazienki gdzie jest nowy grzejnik i do korytarza który jest obok łazienki. I teraz problem jest taki że na korytarzu grzejnik jest gorący a w łazience zimny jak lód mimo że zasilanie jest z tej samej rury. Instalacja ma pompę CO i ustawiając ją na maksa nie ma efektu. Grzejnik z ktorym jest problem ma na górze odpowietrznik i nie ma w nim powietrza. Było też odpinane zasilanie i powrót zeby sprawdzić drożność i jest ok. Kiedy spuszczę wodę z grzejnika to normalnie się nagrzeje w ten sam dzień i w kolejny a na 3 już nic. Naczynie wyrównawcze jest nad grzejnikiem w korytarzu. Instalacja jest stara, wczesniej odpowietrzenie bylo doprowadzone z łazienki  do naczynia a teraz jest na grzejniku, nie wiem czy to ma znaczenie. Możecie coś podpowiedzieć gdzie szukac przyczyny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co znalazłeś już przyczynę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu trzeba trochę więcej danych , jak wysoko jest naczynie wyrównawcze nad tym grzejnikiem ,podłączone wprost do kotła bo chyba nie do tej rury zasilającej te grzejniki ,gdzie jest pompa obiegowa na zasilaniu trzy powrocie  ,ten odpowietrznik rozumiem jest ręczny , nie jakiś automatyczny?  ,najlepiej schemat , a co się stanie jak zakręcisz ten grzejnik w korytarzu ? ten w łazience dalej nie będzie grzał , jaki to grzejnik w łazience ? ten zaworek u dołu na grzejniku jest odkręcony ? a hydraulik co na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach