MisterK Opublikowano 6 Kwietnia 2022 #1 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 (edytowane) Od kilku miesięcy wyświetla się ten komunikat. Serwisant był i powiedział, że coś jest zepsute, bo nie może usunąć tego napisu. Sam też próbowałem zmieniać daty na rok na przód i nic to nie dało. W domu zdarzały się ostatnio przepięcia. Czy mogły uszkodzić sterownik? Proszę o pomoc w skasowaniu tego błędu. Edytowane 8 Kwietnia 2022 przez Ryszard Dodano prefiks Cytuj
vps1 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 #2 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 (edytowane) Podaj typ kotła oraz jaka jest wartość w punkcie diagnostycznym d.84 ? Edytowane 6 Kwietnia 2022 przez vps1 Cytuj
MisterK Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Autor #3 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 (edytowane) Jest to ecoTEC plus. Nie wiem jak sprawdzić tą wartość. W Poziomie instalatora mogę wprowadzić wartość od 00 do 99, ale to pewnie nie to? Edytowane 7 Kwietnia 2022 przez Ryszard Proszę nie cytować ostatniego postu Cytuj
vps1 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 #4 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 ecoTEC plus i co dalej ? Podaj czy to na VC czy VCW np. 186/3-5 R3 Cytuj
MisterK Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Autor #5 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Przepraszam, ale nie wiem jak to sprawdzić. Tabliczki znamionowej nie widzę, więc pewnie jest zabudowana. Przesyłam zdjęcie. Może pomoże w identyfikacji. Cytuj
MisterK Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Autor #6 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Znalazłem tabliczkę. Model to VC PL 246/5-5 R2. Cytuj
vps1 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 #7 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Strona 24 instrukcja instalacji kody diagnostyczne. tam znajdziesz d.084 Cytuj
MisterK Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Autor #8 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Po zmianie kodu D84 na 2000 informacja o przeglądzie urządzenia zniknęła. Dziękuję za pomoc. Cytuj
sambor Opublikowano 7 Kwietnia 2022 #9 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 W dniu 6.04.2022 o 17:55, MisterK napisał: Od kilku miesięcy wyświetla się ten komunikat. Serwisant był i powiedział, że coś jest zepsute, bo nie może usunąć tego napisu. Sam też próbowałem zmieniać daty na rok na przód i nic to nie dało. Sam dałeś radę ustawić , to czego serwisant nie wiedział lub nie potrafił ustawić. Widać jak kiepski ten twój "serwisant"! A tak swoją drogą warto poczytać tą instrukcję od deski do deski. Cytuj
Sebjar5243 Opublikowano 10 Lipca 2022 #10 Opublikowano 10 Lipca 2022 (edytowane) Ja mialem komunikat "wymagana konserwacja" i przestawienie d:84 pomoglo natomiast po ok 2 miesiacach pojawil sie komunikat "przeglad" i na to juz nic nie pomaga Edytowane 10 Lipca 2022 przez Sebjar5243 Cytuj
BORA Opublikowano 10 Lipca 2022 #11 Opublikowano 10 Lipca 2022 To jak? Potrzeba zrobić ten przegląd... Serwis i tak musi się pokazać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.