Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Separator magnetyczny ALE NAROBIŁEM:O


rybsoon

Rekomendowane odpowiedzi

PILNE!!! Jestem amator, chciałem wyczyścić separator magnetyczny. Wyciągnąłem magnes i chciałem spuścić wodę... ale się nie da!

Od dołu jest taka kwadratowa śruba do otwarcia zaworu spustowego (przynajmniej wg youtube) ale ona najpierw nie chciała ruszyć ale jak odkręciłem ją kluczem to kręci się w koło i nic się nie dzieje.

Nie da się jej ani zakręcić ani odkręcić, po prostu można nią kręcić w lewo i prawo bez oporu i nic, woda nie schodzi z separatora.

PYTANIE:

włożyłem z powrotem magnes ale czy jak teraz puszczę wodę w układzie to ten cały syf co się odłączył po wyciągnięciu magnesu nie pojdzie przypadkiem w układ i do kotła???

Nie wiem co mam robić, sobota wieczór, w domu coraz zimniej, proszę Was o pomoc! PILNE!

20211204_172444.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś mieć zrobiony bypass z trzema zaworami. Chodzi o to by instalacja dalej działała na czas czyszczenia.

Spróbuj to złożyć i zweryfikuj czy separator jest szczelny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Przemyslaw85 napisał:

Spróbuj to złożyć i zweryfikuj czy separator jest szczelny.

Sorki, ale nie bardzo rozumiem co masz na myśli z tym składaniem🤔

Sytuacja jest taka, że nie potrafię zrobić czyszczenia, a już wyciągnąłem (i włożyłem) z powrotem magnes i nie wiem czy mogę tak uruchomić obieg wody czy nie (bez spuszczenia tego syfu co tam zapewne jest). Nie wiem jak się zabrać do tego separatora żeby go wyczyścić skoro ten zaworek nie odkręca się i nie puszcza wody (tzn. kręci się niejako w kółko).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...