Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ogrzewanie podłogowe + grzejniki- porada


Stepujacy

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

Jestem w trakcie nabywania nowego segmentu (120m^2) w którym deweloper jako standard przewidział ogrzewanie podłogowe  w otwartej kuchni(która jest połączona z salonem) oraz łazience na piętrze. Zapytałem o możliwość instalacji ogrzewania podłogowego na całej powierzchni salonu i zostało to wycenione na około 12k wraz z szafą mieszająca( na samych RTL-ach podobno działać nie bedzie).

Niestety przeczytałem różne opinie na temat takich mieszanych systemów - nie chciałbym wtopić pieniędzy, a nie mam nikogo zaufanego w tym temacie.

Z informacji jakie mam: budynek z bloczków ceramicznych (19cm) + izolacja 15 cm styropianu(również dach). Zainstalowany piec będzie piecem gazowym dwu funkcyjnym z zamknięta komorą spalania(staram sie uzyskać informacje o konkretnym modelu, ale nie mam jeszcze odpowiedzi). Jestem osobą zieloną, tak więc nie mam bladego pojęcia co poza szafą mieszająca taka instalacja musiałaby posiadać aby działała "optymalnie" (nie chciałbym sytuacji gdzie uzyskam efekt gorszy niż zastosowanie zwykłych kaloryferów jeśli chodzi o cena/jakości - i niestety nie mam kogo się poradzić w temacie)

Z góry dziękuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak właśnie na pałe developerzy wyposarzają domy. I jeszcze dwufunkcyjny. Wszystko tak jak w książce pisze, ładnie ale w ogóle nie funkcjonalnie. Na takim sprzęcie będziesz miał efekt gorszy niż na kaloryferach. Zacznij od tej strony i zobacz co jest Ci potrzebne na taki segment: https://cieplo.app/

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach