Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienia


Dorota20

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ,  że było ale...

Posiadam piec sas bio compakt 10 kw i pali za duzo 2 worki dziennie.

Nie rozumiem nic z tego co piszecie. Faceta brak.

Kto pomoże? Nie mam regulatora, dzisiaj się dowiedziałam ,że powinnam mieć.

Dom 130 m ocieplony dobrze, ale nie idealnie.

8 grzejników + podłogówka połączone razem.

Dwie pompy .  Zawór 4d

Jakie powinnam miec ustawienia.

Będę wdzięczna za pomoc i wskazówki.

Za rady typu wezwij hydraulika dziękuję, już byli. Tak ma być wszystko jest dobrze i kasa odpływa za poradę. A piec za dużo pali

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie jestem hydraulikiem więc nie wezmę kasy za poradę

Jest duże prawdopodobieństwo że kocioł tyle pali bo jak chcesz mieć ciepło to tyle potrzebuje. Ogrzewanie pelletem nie jest tanie, cenowo porównywalne do gazu
130 metrów "średnio" ocieplonych to przy tych temperaturach na dworze wcale nie jest zły wynik

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lubię zbyt wysokich temeratur. 22-23w dzień wystarczy, w nocy ok 20. 

Piec w nocy wyłączam bo jest za gorąco. W poniedziałek kupuję regulator pokojowy st 292v2 techIMG_20201204_075514.thumb.jpg.231376cb377c1c5f6cf6e203cff86c87.jpg

Dom mam z pustaka ceramicznego i steropian 15 cm poddasze wełna 20 cm. Nie wiem czy to dobrze czy źle. 

Budowałam dom to według budowlańców było ok.

Jednak uważam, że tona pelletu na miesiąc to dużo. A może się nie znam. 

IMG_20201204_080655.jpg

IMG_20201204_080541.jpg

IMG_20201204_075536.jpg

IMG_20201204_075526.jpg

IMG_20201204_075510.jpg

IMG_20201204_075503.jpg

IMG_20201204_075436.jpg

IMG_20201204_075427.jpg

IMG_20201204_075416.jpg

I mam coś takiego jeśli to ma znaczenie 

IMG_20201204_081457.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach