Dzakson Opublikowano 2 Sierpnia 2020 #1 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem Lydosa od lutego br. . Co prawda zawiesiłem i podłączyłem go ok. miesiąca temu ale... remont się trochę przeciągnął. W każdym razie mam problem z tym zacnym urządzeniem. Sam podgrzewacz działa świetnie ale utraciłem możliwość sterowania nim z poziomu telefonu. Podgrzewacz łączy się z siecią, przestaje mrugać dioda wifi ale nie pojawia się symbol na wyświetlaczu. Po chwili dioda znów zaczyna mrugać i tak w kółko. Łączy się i rozłącza. Sprawdziłem połączenie od strony routera i faktycznie bojler zgłasza się i jest widoczny jako klient ale po chwili znika z listy (rozłącza się). Nie poddałem się i wykonałem następujące czynności : - zresetowałem router (ostatecznie kilkukrotnie) - wyłączyłem podgrzewacz przyciskiem - odłączyłem podgrzewacz od prądu - konfigurowałem nowe połączenie w aplikacji na telefonie - zmieniałem ustawienie zabezpieczeń na routerze - głaskałem podgrzewacz po górnej pokrywie i chwilę z nim rozmawiałem - instalowałem aplikację na innym telefonie - podłączałem bojler pod inną sieć wifi Bojler na pewno jest w zasięgu domowej sieci wifi bo w trakcie konfiguracji na telefonie jest widoczna i można ją zapisać w pamięci bojlera. Nie chcę jednak na stałe się połączyć. Podejrzewam, że jest to problem samego podgrzewacza bo inne urządzenia które mam w domu i są podłączone do internetu działają bez problemu. Ogólnie od strony udostępnienia internetu i routera nic się nie zmieniło a dostęp do niego z aplikacji straciłem :( Dodam, że do dzisiaj rana wszystko działało jak należy. Czy ktoś miał może podobny problem? Wiem, że urządzenie nie jest jakoś specjalnie popularne na naszym rynku ale może jednak ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem w tym lub innym urządzeniu Ariston. Jeszcze przyszło mi do głowy, że połączenie realizowane jest przez jakiś serwer pośredniczący Ariston'a ale ... nie wydaje mi się. Jeszcze jedna sprawa - czy ktoś miał styczność z serwisem Ariston i czy jest możliwość zamówienia serwisanta do domu? Przyznam, że wolałbym podgrzewacza nie demontować i pozbywać się ciepłej wody na... jakiś czas. Będę wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzakson Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Autor #2 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Hehe, nie lubię siedzieć bezczynnie więc zdążyłem skontaktować się z serwisem Ariston PL i otrzymałem informację, że wczoraj nastąpiła awaria serwera we Włoszech stąd te problemy. Wynika z tego, że póki Ariston będzie wspierał produkt póty będzie dostęp do usługi sterowania WiFi. Ciekawe co potem? W każdym razie problem rozwiązany - wina producenta w przerwie w świadczeniu usługi. Temat można zamknąć, a informacja niech zostanie - może komuś się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosh100 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 #3 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Witam. Wladnie mnie spotkało to samo ale już od 2 dni tak samo się dzieje. Więc nie wiem czy to wina serwera czy tego modułu wifi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micw883 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 #4 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 mam od wczoraj taki sam problem, wprawdzie z bojlerem ale nie da się nim sterować z poziomu aplikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.