Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Woda nieustannie napełnia zbiornik wyrównawczy i wylewa się z domu


Bulii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Mam od niedawna problem z którym nie jestem w stanie sobie poradzić

Od jakiegoś czasu kiedy nie włączę wody nalewa się do zbiornika wyrownawczego nad kominem z płaszczem wodnym i wylewa się z domu 

Próbowałem pozamykac zawory pojedynczo i sprawdzać który to może być niestety bezskutecznie 

Zdjęcia podeślę za chwilę jak to wygląda 

 

Od razu też zaznaczę, że nie jestem hydraulikiem z zawodu i nie robiłem tej instalacji 

Niebieski kolor to jest ta rura z której wylatuje woda przez odpływ z domu a czerwona to zasilanie z tego co wiem 

 

IMG_20200426_223246.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo jak mi zawór dopuszczający wodę puścił... 

Widzę że masz trzy rury - co robi ta z prawej strony? Odpowietrznik?  Sprawdzałeś drożność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie pomp zaraz dodam a co do tej rury szczerze nie mam bladego pojęcia do  czego jest bo geniusz który zapłacił za budowę domu nawet planów hydrauliki nie ma bo jak mówił po co wydawać pieniadze skoro jak się zepsuje to ktoś przyjdzie i to zrobi a teraz ja muszę za kretyna oczami świecić 

Co do pomp to są trzy od kominka w odległości dość sporej 

I są ustawione tak:

Pomarańczowa jest pierwsza po lewej strzałka idzie w dół 

Niebieskia obok to samo strzałka w dół

I jest Za boilerem czerwona ale jej nikt nie przestawial od 10 lat więc zakładam że jest zamontowana poprawnie

Dodam na końcu że woda wylewa się z domu nawet z wyłączonymi pompami 

Zakrecilem pod nimi zaowry i dalej to samo 

Zdjęcia tej czerwonej nie dodam bo ja sam za tym boilerem nie widzę nic a co dopiero na zdjęciu by nie było nic widać 

IMG_20200427_133233.jpg

IMG_20200427_133148.jpg

IMG_20200427_133157.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach