Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam  

Posiadam Kocioł Defro oraz mam zamontowany zawór czterodrogowy Afriso. Cały dom podłogówka. Mój problem polega na ustawieniach zaworu w momencie gdy tryb pracy pomp jest ustawiony na priorytety bojlera działa w miarę sprawnie jednak w momencie przejścia na tryb pracy pompy równoległe zawór otwiera się na 120 s potem całkowicie zamyka obieg na podłogówkę. Jestem całkowicie zielona jeśli chodzi o te sprawy. Proszę o pomoc 

Opublikowano

Może być wiele przyczyn np źle ustawiona temperatura lub za wysoka na powrocie podlogowki. Nie wiem jak masz ustawiony kocioł wrzuć zdjęcia ze sterownika w momencie zamknięcia zaworu.

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

• 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

a jak masz ustawione sterowanie zaworem ?  U mnie zaworem steruje regulator pokojowy temperatury.
Przy każdym przestawieniu pracy kotła zawór robi test ( całkowite otwarcie ) a potem wraca na wartość temp jaką ma zadaną.
Pamiętaj że do zaworu musi być podłączony czujnik temperatury , najlepiej za wyjściem z zaworu ale przez pompką do obiegu CO. 
Jak nie masz regulatora pokojowego to temperaturę ustawia się przy konfiguracji zaworu. Wtedy piec będzie tak otwierał zawór aby uzyskać ustawioną temperaturę i ta temperaturą idzie w twoim przypadku na podłogówkę.

Pozdr.

Edytowane przez Arturro
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano