mik90 Opublikowano 14 Października 2019 #1 Opublikowano 14 Października 2019 Wtam. W tym roku wymieniłem kocioł na Defor komfort Eko Lux-5klasa. Niestety nie zgłaszałem tego wcześniej, ale teraz mnie to zastanawia, więc proszę o radę. Otóż kocioł na samym dole po stronie podajnika i dmuchawy ma zewnętrzne małe ogniska korozji. Czy jest to w jakiś sposób niepokojące? Czy coś może być nie tak wewnątrz? Podlega to pod jakąś gwarancję? Czy jest to jednie zewnętrzny objaw, że kocioł stał gdzieś w wilgotnym magazynie? Proszę o radę. M oże wystarczy to zamalować?
Kriters64 Opublikowano 14 Października 2019 #2 Opublikowano 14 Października 2019 Raczej nie ma powodu do obaw, bo to zwykłe malowanie farbą prosto na blachę, takie prowizoryczne zabezpieczenie przed korozją zanim trafi do klienta, a Ty kolego pewnie myślałeś że blacha była dokładnie oczyszczona metodą piaskowania, pomalowana podkładem i na koniec lakierem samochodowym? :)
Gość Visitor1230 Opublikowano 14 Października 2019 #3 Opublikowano 14 Października 2019 Oczyscic z rdzy i pomalowac. Kociol jest praktycznie nowy. Wiec tu nie ma za bardzo wymyslac. Rdza jest powierzchniowa. Taka to widac jakosc renomowanej firmy Defro.
pawelll Opublikowano 14 Października 2019 #4 Opublikowano 14 Października 2019 Nic sam nie maluj, zgłoś to w ramach gwarancji. Coś się stanie z kotłem, przyjadą , zobaczą twoje malowanie i zwalą wszystko na ciebie ( jako samodzielną modyfikacje ich produktu ).
Gość Visitor1230 Opublikowano 14 Października 2019 #5 Opublikowano 14 Października 2019 Moze zglosic do Defro… Jasne… Uznaja to nie za wade ale ceche produktu. I tak to sie skonczy. Defro i reklamacja to dwie biegunowo odlegle sprawy.
gilal Opublikowano 14 Października 2019 #6 Opublikowano 14 Października 2019 Zrobić zdjecia, wysłać na adres email serwis, oczywiście też fotkę z tabliczką kotła i kiedy kupiony. Zobaczysz co odpiszą
mik90 Opublikowano 14 Października 2019 Autor #7 Opublikowano 14 Października 2019 Ok. Odezwę się do nich. Jeśli mnie odesla z niczym to poprawię na własną rękę. Glownie chodzilo mi o to żeby to nie oznaczalo jakichs problemow od wewnątrz.
PioBin Opublikowano 14 Października 2019 #8 Opublikowano 14 Października 2019 Jaki jest cel tego pisania do Defro? Serwis ma to pomalowac, czy firma kociol wymienic? A w gwarancji co jest napisane - pewnie 5lat na szczelnosc wymiennika... O "lakierze" ani slowa... Nie to zebym byl sceptycznie nastawiony ale beczka smiechu bedzie w firmie Defro jak to dostana. Pan sie nie martwi ma Pan gwarancje jak w przeciagu tych 5lat cos zlego sie stanie to kociol wymienimy... Mi kabelek przyslali jak sie upalil i jeszcze Pan zapytal czy sam wymienie czy serwis ma przyjechac - milo wspominam. Oby mniej/wiecej tylko takich "problemow". Pozdr.
Gość Trener40 Opublikowano 14 Października 2019 #9 Opublikowano 14 Października 2019 12 minut temu, PioBin napisał: Jaki jest cel tego pisania do Defro? Serwis ma to pomalowac, czy firma kociol wymienic? A w gwarancji co jest napisane - pewnie 5lat na szczelnosc wymiennika... O "lakierze" ani slowa... Nie zapominaj, ze zyjemy w Polsce, więc lepiej dmuchać na zimno... Też bym to partaczom zgłosił.... I dał do myślenia, ze malują na rdze i jak im się widzi...
gilal Opublikowano 14 Października 2019 #10 Opublikowano 14 Października 2019 Oj przecież nic się nie stanie, a tak zawsze będziesz wiedział co serwis o tym sądzi. Ale jak kolega uważa tak zrobi Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.