Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Z racji tego że jestem początkujący w temacie ogrzewania c.o proszę o poradę i schemat zastosowania kotła elektrycznego w celu użycia go do ogrzewania c.o.

Opiszę dokładnie jak wygląda sytuacja:

Posiadam pusty lokal (bez instalacji c.o), powierzchnia ok.50 - 70m2. Noszę się z zamiarem kupna i zamontowania kotła elektrycznego :  https://allegro.pl/oferta/kociol-kospel-piec-elektryczny-na-prad-4-6-8-kw-7560033475      , oczywiście będzie rozprowadzona nowa instalacja do c.o + 5 grzejników. Proszę o poradę i ewentualnie schemat podłączenia kotła elektrycznego z instalacją grzejnikową by wszystko działało jak należy. 

Z góry dziękuję za zainteresowanie,

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mam podobną powierzchnię mieszkania i kocioł CO Kospel 4kw i dodatkowo piec kozę z płaszczem wodnym, instalacja jest nowa póki co, działa ale jestem ciekawy jak podobny piec sprawdza się u innych i jakie są koszty ogrzewania takim kotłem elektrycznym.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

• Podobna zawartość

• Przez Blusik1998
      Witam mieszkam w starym robotniczym bloku na pierwszym piętrze blok nie jest nieocieplony w pokoju mam grzejnik 9 żebrowy temperatura w pokoju to 21 stopni lub 20 regulator odkręcony cały czas na 5 kryza w pozycji N.
      Pomieszczenie ma 13.5 m2 w ksztalcoe litery L.