sambor Opublikowano 3 Września 2018 #26 Opublikowano 3 Września 2018 Nie, DTR-ka powinna być na stronie producenta kotła.
EdytaMaz Opublikowano 3 Września 2018 Autor #27 Opublikowano 3 Września 2018 Na stronie producenta nie ma, wiec poprosilam mailowo, w odpowiedzi "nie udostepniamy DTR naszych kotlow".
sambor Opublikowano 3 Września 2018 #28 Opublikowano 3 Września 2018 Ja takich producentów radzę olewać, - kupisz a nie wiesz co np producent chce dla swojego wyrobu.
Gość robin60 Opublikowano 3 Września 2018 #29 Opublikowano 3 Września 2018 7 godzin temu, EdytaMaz napisał: Czy spotkaliscie sie z sytuacja, aby dany producent kotla nie udostepnial DTR? To powszechy zabieg? Mnie interesują konkrety a nie pisanie wiem ale nie mogę powiedzieć.
EdytaMaz Opublikowano 3 Września 2018 Autor #30 Opublikowano 3 Września 2018 Nie podaje producenta, bo byc moze nie zyczylby sobie, zebym publicznie podawala takie informacje. Znany, polski producent kotlow.
Gość robin60 Opublikowano 3 Września 2018 #31 Opublikowano 3 Września 2018 Po to jest te forum by wszyscy zainteresowani mogli wyrobić sobie zdanie na temat kotłów i ich producentów. Choć wiem , że na Tym forum też jest cenzura i posty niewygodne dla producentów są usuwane . Czyli jest nie do końca transparentne . A ja jestem człekem transparentnym przez całe swe życie i sprzeciwiam się wszelkim niedomówieniom i zakłamaniu.
eliks Opublikowano 5 Września 2018 #32 Opublikowano 5 Września 2018 W dniu 3.09.2018 o 19:12, EdytaMaz napisał: Nie podaje producenta, bo byc moze nie zyczylby sobie, zebym publicznie podawala takie informacje. Znany, polski producent kotlow. Kotłospaw
YaroXylen Opublikowano 5 Września 2018 #34 Opublikowano 5 Września 2018 Szanowna Pani mnie zaskoczyła. Nikt zazwyczaj nie wysyła dtr-ki jeśli wszystkie dane , instrukcje podajników, sterowników są dostępne na stronie producenta. Przed chwilką dzwoniłem do WITKOWSKIEGO z pytaniem anomimowym o dtrkę ecopell mini i odpowiedź pierwsza że wszystkie dane są ogólnodostępne, na ponowienie prośby proszono mnie o podanie modelu kotła, a firma wyśle w formie papierowej na podany adres, ja nie chcąc fatygować odpowiedziałem że jeszcze nie w tej chwili gdyż się nie zdecydowałem........ Wysyłają również kopie certyfikatów, a konfiguracje kotłów są bezpłatne (chodzi o strony podajników drzwiczek ,etc) http://www.kotly-witkowski.pl/kotly-klasy-5-2/ecopell-mini#dane-techniczne http://www.kotly-witkowski.pl/do-pobrania
sambor Opublikowano 5 Września 2018 #35 Opublikowano 5 Września 2018 Na tych stronach brak istotnych danych gabarytowych, brak też inf o możliwości pracy w układzie zamkniętym i ciekawa sprawa dlaczego są instrukcje podajników i sterowników samego kotła nie ma? Inni producenci nie mają takich ograniczeń.
YaroXylen Opublikowano 5 Września 2018 #36 Opublikowano 5 Września 2018 Układ zamknięty w standardzie i 1.5bar max http://www.kotly-witkowski.pl/kotly-klasy-5-2/ecopell-mini#wymiary
sambor Opublikowano 5 Września 2018 #37 Opublikowano 5 Września 2018 A tego najmniejszego - 12kW nie ma.
YaroXylen Opublikowano 5 Września 2018 #38 Opublikowano 5 Września 2018 Witam kolego SAMBOR. Jeśli czegoś brakuje to zawsze można zadzwonić, napisać e-maila, dla zainteresowanych jak połączą z dz.technicznym to udzielą informacji jaki jest gwint w zawiasie czy w gałce. Proszę mnie nie posądzać że mam coś wspólnego z nimi ....O przepraszam oszukałem...mam coś wspólnego... jestem kilkukrotnym zadowolonym ich klientem i sąsiedzkim "pośrednikiem". Już kilkanaście osób z grona znajomych nabyło różne sprzęty produkcji Witkowskiego i nie jest mi znany przypadek złej obsługi czy braku pomocy serwisu, a już ciężko mi uwierzyć w olewający stosunek do klienta. Ale aby być obiektywnym to powiem tak ich produkty w/g mnie są niezłe jakościowo, wiadomo że inne firmy robią i mercedesy czy lamborghini, jednak przeciętny kowalski zadowoli się renówką czy toyotą..... natomiast serwis i obsługa czy też kontakt... bezproblemowy. Starczy tego bo już mnie niektórzy posądzą o reklamę........ Pozdrawiam.
sambor Opublikowano 5 Września 2018 #39 Opublikowano 5 Września 2018 Jak ja będę potrzebował to zawsze dane znajdę, tu idzie o szersze grono potencjalnych klientów , ale mnie to rybka nie sprzedaje kotłów, czasem je montuję. Ale takich ograniczeń inf nie popieram.
eliks Opublikowano 5 Września 2018 #40 Opublikowano 5 Września 2018 Dlatego też pisałem o Kotlospawie. Chciałem DTRke Slimko i na stronie nie ma.
slawul Opublikowano 5 Września 2018 #41 Opublikowano 5 Września 2018 Witam Powiem tak w tym roku zamontował mi hydraulik Kotłospaw 16 UP i DTR otrzymałem dopiero przy dostawie z kotłem, nawet nie wnikałem wcześniej w to co tam jest napisane dopiero przed montażem zacząłem studiować papiery. Nie wiem jak to jest u innych producentów kotłów czy udostępniają tak chętnie DTR czy dopiero przy zakupie otrzymuje się papiery. Pozdrawiam
sambor Opublikowano 5 Września 2018 #42 Opublikowano 5 Września 2018 Ok sam użytkownik tak powinien dostać i wtedy za dobór kotła i jego montaż odpowiada instalator. Ale co ma zrobić właściciel nietypowej wymiarowo kotłowni gdzie jeszcze jest potrzeba montażu kotła w układzie zamkniętym , który sam kupuje kocioł?
user2018 Opublikowano 5 Września 2018 #43 Opublikowano 5 Września 2018 To taka wielka tajemnica DTR jest? Przed zakupem nie można na spokojnie zapoznać się z informacjami na temat urządzenia tylko najpierw kupić kota w worku a potem się martwić? Szczególnie, że na stronach producentów w większości opis kotła to jedynie marketingowy bełkot, istotnych informacji jak kot napłakał. Najlepiej omijać tych wielkich "byznesmenów", polska szkoła biznesu i jej podejście do klienta.
Gość Visitor1230 Opublikowano 5 Września 2018 #44 Opublikowano 5 Września 2018 Nie wyobrazam sobie zakupu kotla bez wstepnego zapoznania sie z konstrukcja. Moglby to byc jakis nawet najlepszy na rynku. Tacy producenci nie byliby u mnie wogole brani pod uwage.
robinet Opublikowano 5 Września 2018 #45 Opublikowano 5 Września 2018 Sas Solid który montowałem 2 lata temu, już miał możliwość montażu w instalacji zamkniętej. Po za tym informacje na ich stronie są wyczerpujące. W porównaniu do Seko gdzie chciałem kupić Seko Maxx LE z odpopielaniem i automatycznym czyszczeniem i z którego zrezygnowałem z powodu odmówienia mi DTR przed zakupem, Sas to wzorzec. M.in. też z powodu tutaj braku, a u innych wymyślanych corocznych płatnych serwisów dla utrzymania gwarancji.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.