jarrek Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor #26 Opublikowano 27 Listopada 2017 Na razie stery działają, więc gwarancję pewnie przeżyją. Jak kupowałem piec ponad dwa lata temu to chyba na palcach jednej ręki zliczyłby ile sterów miało PID i do tego kolorowy telewizur :) .
krisgie Opublikowano 27 Listopada 2017 #27 Opublikowano 27 Listopada 2017 Jeśli Recalart nie dotrzymywał terminów dostaw to albo miał za dużo zamówień od innych kontrahentów albo firma miała(ma) jakieś problemy, albo firmy zewnętrzne nie dostarczały czegoś na czas do Recalart. Zobaczymy jak to się potoczy dalej, w biznesie nie bierze się rozwodów tylko bardziej separację, może jeszcze wrócą do siebie :). A jeśli nie, to jeśli stery się zepsują po gwarancji to przejdziemy na Boleckiego :).
kecajbi Opublikowano 27 Listopada 2017 #28 Opublikowano 27 Listopada 2017 Jak już to na https://esterownik.pl/nasze-produkty/modul-radiowy ;). Bo nie chcę z deszczu pod rynnę :) Na razie może dojdą do siebie żeby nie zamieniać bo jakby co to trzeba z 700 złociszów wydać na nowy ster.
jarrek Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor #29 Opublikowano 27 Listopada 2017 ... albo firma miała(ma) jakieś problemy... Obyś nie wywróżbicił ;) Aczkolwiek może być to znak początku końca.... Zatem trzeba powoli się rozglądac, żeby w razie awarii nie kupować czegoś byle jak byle szybko. A co do e-multifun. Nie wyświetla się zużycie paliwa od połowy 24.XI
krisgie Opublikowano 27 Listopada 2017 #30 Opublikowano 27 Listopada 2017 Obyś nie wywróżbicił ;) Nie wyświetla się zużycie paliwa od połowy 24.XI Oby nie. Z paliwem mam to samo, wyłączyli więc nie było komunikacji.
rymol Opublikowano 27 Listopada 2017 #31 Opublikowano 27 Listopada 2017 Obyś nie wywróżbicił ;) Aczkolwiek może być to znak początku końca.... Zatem trzeba powoli się rozglądac, żeby w razie awarii nie kupować czegoś byle jak byle szybko. A co do e-multifun. Nie wyświetla się zużycie paliwa od połowy 24.XI 1.JPG Może po północy się przeliczy.
jarrek Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor #32 Opublikowano 29 Listopada 2017 Jednak się nie przeliczyło. A próbował ktoś ustawień ręcznych dla Retopala ? Coś przy tych zmianach wersji się pokręciło. Wygląda jakby za długo na palniku leżał i łączy się w grupy. Wg mnie lepiej by się spalał, gdyby dłużej podawał - a tak to na Turbo (soft z 14.02) podawanie jakieś 5-6 sek.
jarrek Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor #33 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Na stronie Recalart udostępnione są aktualizacje z 17-10-2017 :http://www.recalart.com/web.n4?go=286 Wcześniej to była wersja testowa niedostępna oficjalnie.
Kjuku Opublikowano 2 Grudnia 2017 #34 Opublikowano 2 Grudnia 2017 A co to za oprogramowanie sas agro solid do jakich to kotłów bo jest z 27.11.2017
krisgie Opublikowano 2 Grudnia 2017 #35 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Może do tego http://www.sas.busko.pl/pl/produkty/sas-agro-eco.html
Animus Opublikowano 3 Grudnia 2017 #36 Opublikowano 3 Grudnia 2017 To co mają "miśki" to wzór - full wypas - niezależnie co mówi się na temat samego stera, sam czasem zerkam. To misiek u mnie czyta, a Multifun spala. :lol:
Animus Opublikowano 3 Grudnia 2017 #38 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Dlatego doceniajcie Multifuna, Do monitorowania to można nawet kupić Bruliego. http://allegro.pl/regulator-sterownik-bruli-pl-v-3-5-i7072785478.html Dobrze mieć dwa stery na kotle, jak na dworze -15* :) Miśka kupiłem bo korzystam z czujników temperatury, bezprzewodowych, już 2 rok. To dobry ster, jakby Multik się rozkraczył, to Misiek będzie musiał to ogarnąć. Styczniki załączające podawanie i wentyla, zużywają się i po kilku latach na pewno trzeba je wymieniać.
MisterK Opublikowano 11 Grudnia 2017 #39 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Cześć, czy ktoś wie co się dzieje z firmą Recalart? Miesiąc temu wykupiłem abonament premium na e-multifun.pl. Nie włączyli, nie odpowiadają na maile. Dwa numery telefonów mają wyłączone a trzeci z automatyczną sekretarką rozłącza po wybraniu numeru wewnętrznego. Czy mogę się już żegnać ze sterowaniem pieca przez net? Kupiłem go raptem rok temu.
kecajbi Opublikowano 11 Grudnia 2017 #40 Opublikowano 11 Grudnia 2017 masz dobrze sterownik do neta podłączony ? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
MisterK Opublikowano 11 Grudnia 2017 #41 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Może źle się wyraziłem: mój sterownik jest online i mam dostęp do podstawowych parametrów sterowania (regulacji temperatury pomieszczeń i wody). Nie włączono mi natomiast dostępu do opcji premium po opłacie abonamentu. Poprzednio działo się to automatycznie, bez konieczności interwencji.
kecajbi Opublikowano 11 Grudnia 2017 #42 Opublikowano 11 Grudnia 2017 A to tylko Recalart może ci pomóc W tamtym tygodniu próbowałem może 14 razy. Bez efektu. Więc odpuściłem. Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
MisterK Opublikowano 11 Grudnia 2017 #43 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Powracam do mojego pierwszego pytania: czy ktoś wie co się z nimi dzieje? Czy będą jeszcze działać?
Animus Opublikowano 11 Grudnia 2017 #44 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Nie włączono mi natomiast dostępu do opcji premium po opłacie abonamentu. Poprzednio działo się to automatycznie, bez konieczności interwencji. To zadzwoń do Sasa i opindalaj ich, albo niech ci wymieniają bezpłatnie, Funa na Techa, gdzie kupowałeś kocioł?.
MisterK Opublikowano 11 Grudnia 2017 #45 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Kocioł kupowałem Weldera. Internet podłączałem sobie sam. Raczej mi nie pomogą. Zanim wymienię sterownik chciałbym upewnić się, że z tego Multifun już nic nie będzie.
robinet Opublikowano 11 Grudnia 2017 #46 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Codziennie wysyłaj do nich maila, to zareagują.
kecajbi Opublikowano 11 Grudnia 2017 #47 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Ja bym raczej dzwonił do Techa. I starał się zainteresować przejęciem rynku na około 500 sterowników. Są zainteresowani, ale musi trochę się ludzi zgłosić zeby się tematem mocno zainteresowali. Mogliby nawet zaadoptować swoją 580 z PID. SAS już na tym hula. Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
jarrek Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor #48 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Nie włączono mi natomiast dostępu do opcji premium po opłacie abonamentu. Poprzednio działo się to automatycznie, bez konieczności interwencji.Jakiś miesiąc temu miałem to samo. Ale po kolei z ich strony www dzwoniłem na kolejne numery i któryś z odebrał. Tam powiedziałem o co chodzi, do 15minut uruchomili dostęp premium. Tłumaczyli tym, że szef zabiegany.
MisterK Opublikowano 14 Grudnia 2017 #49 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Faktycznie, udało mi się w końcu. Większość numerów telefonów nie działa. Działa tylko ten 503 55 82 32. To jest automatyczna sekretarka. Jedyny numer wewnętrzny pod którym ktoś odbiera to 2 - serwis. Pan potwierdził włączenie abonamentu i na przyszłość poradził aby wysyłać potwierdzenie przelewu na adres mailowy serwisu. Już się nie pytałem dlaczego na kilka maili z prośbą o włączenie nikt nie odpowiedział...
MisterK Opublikowano 28 Listopada 2018 #50 Opublikowano 28 Listopada 2018 Platforma e-multifun znowu nie działa. Czy ktoś wie kiedy ją włączą i czy w ogóle?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.