Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa Co

Gosia123

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mój problem dotyczy pompy co mianowicie, załącza się na zimnym piecu a gdy się nagrzeje wyłącza się. Powiem szczerze jestem amatorką w tych sprawach ale jak  Kwiatkowska żadnej pracy się nie boję, więc proszę bardzo o pomoc.

Opublikowano

Prawdopodobnie masz sterownik który może działać jako termostat i masz tą opcję włączoną .Takie możliwości posiada np. St-21 Tech,wtedy trzeba przełączyć .Przejrzyj instrukcję.

Opublikowano

Jak jest kocioł samoróbka to pewnie pompa jest sterowana  termostatem pokojowym i ten termostat jest podpięty odwrotnie na chłodzenie a nie na grzanie

Daj jakieś zdjęcia.

Opublikowano

KG Elektronik  kupiłam nowy dzisiaj DK 5000 i też nie załącza pompy na nagrzanym piecu.

Opublikowano

Jak jest kocioł samoróbka to pewnie pompa jest sterowana  termostatem pokojowym i ten termostat jest podpięty odwrotnie na chłodzenie a nie na grzanie

Daj jakieś zdjęcia.

Nie wszystko do tej pory było ok teraz coś się porobiło wymieniłam sterownik dzisiaj bo podpowiedziano mi że czujnik padł i nic nadal pompa się nie załącza na ciepłym piecu na zimnym tak a jak złapie temperatury wyłącza się.

Opublikowano

Prawdopodobnie masz sterownik który może działać jako termostat i masz tą opcję włączoną .Takie możliwości posiada np. St-21 Tech,wtedy trzeba przełączyć .Przejrzyj instrukcję.

mam DK 5000

Opublikowano

40 stopni. Czujnik zamontowany na rurze nad kotłem. Diody sygnalizują załączoną pompę ale jak nabiera temperatury pompę przestaje być słychać a diody nadal się świecą jak by pracowała nawet jak jest ustawiona na tryb ciągłej pracy to też milknie po nabraniu temperatury.

Opublikowano

Zrób małe doświadczenie ustaw temperaturę na wyższą np 70 Celsjusza i napisz kiedy się wyłączy .poz Hermogenes

Opublikowano