tomd5 Opublikowano 13 Listopada 2016 #1 Opublikowano 13 Listopada 2016 Witam. Z tego co widzę to dużo osób wrzuca swoje instalacje grzewcze do oceny. Jestem laikiem jeżeli chodzi o takie sprawy. Coś tam już wiem ale nie wiedzieć czemu ale instalacja od grzejników jest letnia mam wrażenie że taka sama temateratura jest jak podłogi a nie po to instaluje się grzejniki żeby sobie tylko wisiały. Dom ma 195 m2. Na całości jest ogrzewanie podłogowe oprócz kotłowni i garażu. Piec Sas Eco 23kw. Sterownie temateratura podłogówki za pomocą pogodówki. Grzejniki są zamontowane w pralni, 2 łazienki i garaż. t_d :)
pop Opublikowano 13 Listopada 2016 #2 Opublikowano 13 Listopada 2016 sprawdź zawory, i odpowietrz grzejniki. tak sie robi przed sezonem.
sambor Opublikowano 13 Listopada 2016 #3 Opublikowano 13 Listopada 2016 Sterownie temateratura podłogówki za pomocą pogodówki. Grzejniki są zamontowane w pralni, 2 łazienki i garaż. t_d :) Witam Ale zaraz ochrzanię ;) - masz do podłogówki zawór termostatyczny z ręczną regulacją, więc jak możesz mieć regulację pogodową na tym obiegu. Najprawdopodobniej masz reg pogodową na zaw 4-D i dlatego jest zimna woda podawana na grzejniki, ale gdzie jest pompa od grzejników? Woda na grzejniki idzie wprost z zaw 4-D? a czy jest osobna pompa do tych grzejników?
kiminero Opublikowano 13 Listopada 2016 #4 Opublikowano 13 Listopada 2016 Mi tam brakuje pompy głównej. @sambor już cię dopadł... Też mnie ta "koncepcja" powaliła. Chyba, że tylko kocioł pogodowo hula, ale to by było głupie. Jeszcze bym chciał się dowiedzieć co te termometry pokazują, bo nie widać.
pop Opublikowano 13 Listopada 2016 #5 Opublikowano 13 Listopada 2016 możesz to wyjaśnić?? bo patrzę i se myślę że to powrót ale się domyslam. tak jak zaznaczyłem na fotce.
kiminero Opublikowano 13 Listopada 2016 #6 Opublikowano 13 Listopada 2016 No powrót, ale tu jest OK, bo to mały obieg. Sęk w tym, że brak pompy zasilającej za 4D.