Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gorszej obsługi serwisowej niż u Klimsza nie spotkałem. W grudniu zgłosiłem mailem do Centrum Serwisowego usterkę sterownika. Żądnego odzewu, potwierdzenia nic. Usterka nie jest krytyczna więc nie ponaglałem. Zadzwoniłem chyba po miesiącu, okazało się mają sprawę zarejestrowaną. Była sobota, obiecali zająć się w poniedziałek. Do tej pory nikt się nie odezwał. W międzyczasie wysłałem kolejnego maila, nikt nic nie odpowiedział. Jednym słowem ? beznadzieja.

Opublikowano

Ja zgłosiłem reklamacje w listopadzie... piszczal mi podajnik... miał przyjechać serwisant... nawet dostałem bezpośredni numer do serwisanta... ale jak to serwisant miał ciągle dużo zleceń albo pogoda była zła... i tak czekałem czekałem aż podajnik przestał samoistnie piszczeć i już do nich nie dzwoniłem ale od listopada nikt się u mnie nie pojawił więc zlecenia chyba jeszcze nie zamknęli a ja nie mam zamiaru odwoływać... sprawdzę kiedy i czy w ogóle się ktoś pojawi...

 

Tym samym przekonali mnie żeby już nie kupować pieca KLIMOSZ bo to żadna rewelacja (raczej przereklamowana firma) i jakość wykonania też wiele do życzenia pozostawia...

Opublikowano (edytowane)

Nikt nie przyjedzie bez wielokrotnego kontaktu (dzwonienia) do serwiseu. Zastanaia mnie co by się działo gdyby usterka była poważna.

Edytowane przez kadbra
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Gorszej obsługi serwisowej niż u Klimsza nie spotkałem. W grudniu zgłosiłem mailem do Centrum Serwisowego usterkę sterownika. Żądnego odzewu, potwierdzenia nic. Usterka nie jest krytyczna więc nie ponaglałem. Zadzwoniłem chyba po miesiącu, okazało się mają sprawę zarejestrowaną. Była sobota, obiecali zająć się w poniedziałek. Do tej pory nikt się nie odezwał. W międzyczasie wysłałem kolejnego maila, nikt nic nie odpowiedział. Jednym słowem ? beznadzieja.

 

WITAM Kadbra

Jakoś nie chce Mi się wierzyć w to co piszesz.Współpracuje z ta firmą od kilku lat i nigdy nie miałem takich kłopotów.Proszę podaj numer urządzenia to postaram się dopytać o co chodzi.....

pozdrawiam

Gronek

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki za ofertę, ale w końcu trafiłem na osobę, która załatwiła reklamację. Od momentu nawiązania kontaktu z tą osobą wszystko potoczyło się zupełnie inaczej, szybko, sprawnie, profesjonalnie.

Pozdrawiam

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.