darus Opublikowano 28 Grudnia 2009 #1 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam mam pytanie czy to jest dobrze podpięty zbiornik wyrównawczy gdzie WLOT to ZASILANIE WYLOT to POWRÓT Cytuj
LordFalcon Opublikowano 28 Grudnia 2009 #2 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Prawie dobrze, znaczy się tak: wlot - to podłączenie do rury bezpieczeństwa (min. średnica rury 1") wylot - to podłączenie rury wzbiorczej (min. średnica rury 1") przelew - to przelew :D (min. średnica rury 1") Cytuj
darus Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor #4 Opublikowano 28 Grudnia 2009 ja jestem laikiem także proszę o wyrozumiałość ale znalazłem jeszcze takie zdjęcie gdzie rura wzbiorcza jak dobrze rozumiem jest zasilanie a przelew idzie do kanalizacji i ta rurka u góry to jest odpowietrzenie jeżeli źle to rozumiem to proszę o prosty szkic mam dokładnie taki sam zbiornik jak na zdjęciu a zasilanie do zbiornika idzie w miedzi fi 22 Cytuj
darus Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor #5 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Niech ktoś mi napisze które podłączenie jest dobre bo ja już nic z tego nie wiem Cytuj
AdamGuitar Opublikowano 29 Grudnia 2009 #7 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Obydwa układy przy kotłach małej mocy są właściwe. Cytuj
stanislaw42 Opublikowano 30 Grudnia 2009 #8 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Tak: lub tak: Witam Guitar Mam pytanie zwiazane czy polaczenie pierwsze / rysunek Twoj/ . Zbiornik wyrownawczy nie bedzie mial temperatury takiej jak na kotle. Pozdrawiam Stanislaw Cytuj
darus Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor #9 Opublikowano 30 Grudnia 2009 jakieś to dziwne że w jednym jest zasilanie od góry a w drugim od dołu Cytuj
LordFalcon Opublikowano 31 Grudnia 2009 #10 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Mylisz pojęcia... Przy naczyniu wzbiorczym nie ma zasilania i powrotu. Jest rura bezpieczeństwa, wzbiorcza, przelewowa (i w opcji: sygnalizacyjna). Z tym, że przy kotłach małej mocy funkcję rury bezpieczeństwa może spełniać rura wzbiorcza, która zawsze jest podpięta od dołu. Cytuj