Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana 20 letniego Vissman na nowy


marvel611

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Niedawno się wprowadziłem do połówki bliźniaka. Jest tam obecnie zamontowany kocioł VIESSMANN Litola 23kw, który stoi tam od początku, czyli ok. 20lat. Po odpaleniu po kilku minutach czuć spaliny i odpala się czujnik czadu. Nie chcę już pakować w jego kasy, bo i tak zaraz pewnie trzeba by wymienić, więc padła decyzja że modernizujemy kotłownię. 

Dom ma ok. 190m2 powierzchni użytkowej, 3 piętra, na każdym łazienka. Parter, gdzie znajduje się jedna z łazienek oraz salon z kuchnią mają ogrzewanie podłogowe. Podłogówka jest też w dwóch pozostałych łazienkach. Reszta to grzejniki. Zdjęcie kotłowni zamieszczam jako załącznik. 

Poprzedni właściciel domontował też dwa solary. Ja natomiast dołożyłem fotowoltaikę i uzdatnacz wody Vissman. 

Otrzymałem kilka ofert, między innymi na Ariston (najtańsza opcja), ale po poczytaniu forum skłaniam się ku dwóm opcjom:

1. Niedźwiedź 25kw - 18k

2. ACV Kompakt Solo HR 24kw - 20k

Obie oferty wydają się sensowne, bardziej chyba jednak skłaniam się do Niedźwiedzia, ale im dłużej czytam, tym mam wrażenie że mniej wiem. Jestem laikiem w tych tematach, ale chciałbym mieć rozwiązanie na lata 😉

Mieszkam w Trójmieście, więc wydaje mi się, że znajdę sensowny serwis do obu marek. 

Co radzicie? 

IMG_20210810_170015.jpg

Acv.jpg

Niedzwiedz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ do tej pory użytkował Pan urządzenia naszej marki, przed podjęciem ostatecznej decyzji o wyborze nowego urządzenia zapraszamy do zerknięcia na naszą ofertę i złożenia bezpłatnego zapytania ofertowego. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących naszych urządzeń służę pomocą.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KonsultantViessmann napisał:

Ponieważ do tej pory użytkował Pan urządzenia naszej marki, przed podjęciem ostatecznej decyzji o wyborze nowego urządzenia zapraszamy do zerknięcia na naszą ofertę i złożenia bezpłatnego zapytania ofertowego. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących naszych urządzeń służę pomocą.  

Niestety, zniechęciłem się do Państwa firmy, gdyż wysłałem ponad 2 tygodnie temu zapytanie przez Państwa formularz i do dzisiaj zero odzewu. 

Ponadto kupiłem uzdatniacz Aquahome 20 i chciałem zlecić pierwsze uruchomienie. Na państwa stronie jest info, że usługa jest darmowa, tylko płatność za dojazd. Pan z autoryzowanego serwisu VIESSMANN mnie wyśmiał, mówiąc że w internetach piszą bzdury. Usługa według niego jest płatna, ponadto nikt nie będzie się kwapił na samo uruchomienie, jeśli nie kupiłem urządzenia od nich. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, vlad1431 napisał:

działy handlowe żyją w nieświadomości jak firma działa na samym dole swojej struktury

Taak? A ten formularz ze strony www to idzie na sam dół struktury, czy też może właśnie do handlowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Formularz formularzem, zawsze mogą się wykręcić brakiem czasu, czy innym bzdetem, ale komentarz serwisanta świadczy o tym, że tak naprawdę nic dalej się nie zmieniło. Nie wiem w jakich kategoriach o tym myśleć, polskiej mentalności? Czy tym, że dalej w takich firmach jest rozpi... Słabe to w każdym razie strasznie. Ja w każdym razie nie posługuje się mailami, czy innymi bzdetami. Dla mnie konkretna rozmowa o produkcie i konkretnej robocie jest ważna. A jak ktoś nie ma czasu, to jest zarobiony i szukam innego.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z warunkami w karcie gwarancyjnej uruchomienie Aquahoma jest bezpłatne, wystarczy wysłać zgłoszenie przez stronie: https://aquahome.pl/uruchomienie/

Oferta firmy Viessmann jest bardzo bogata i nie każdy serwisant ma prawo do pracy przy wszystkich typach urządzeń (na stronie www.viessmann-serwis.pl znajduje się lista firm serwisowych wraz z ich uprawnieniami). Wezwanie osoby bez właściwych uprawnień może skutkować utratą gwarancji albo naliczeniem opłat przez wezwaną osobę gdyż u nas taka naprawa/uruchomienie nie będzie rozliczona (tak jak w opisanym przypadku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.