Skocz do zawartości
IGNOROWANY

cieknie z zaślepki głowicy


Gość berthold61

Rekomendowane odpowiedzi

Gość berthold61

Czym byście to zaklajstrowali ? silnik 1,4 HDI , w głowicy  są dwie takie zaślepki i w jednej jest dziurka a więc leje płyn chłodniczy , wymiana głowicy nie wchodzi w grę bo po pierwsze primo zedrzą mnie jak za zboże a drugie primo sam bym wymienił bez problemu ale mam złamane żebra i kaplica , poxilina , kołek drewniany, wiercić nagwintować i wkręcić śrubę na silikonie  czy jakiś klej do metalu i zalepić  oto jest pytanie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaklej to jakimś uszczelniaczem coś w rodzaju klej płynny metal aluminium .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to klej anaerobowy, ni *** nie wyschnie, jak pomaże sobie po wierzchu. Poza tym kosztuje kilka razy więcej od nowego broku, więc jaki sens takiej partyzantki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klej puści to tylko kwestia czasu tym bardziej że jest tam ciśnienie w układzie i zmienna temperatura ale tymczasowo można próbować kleić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie - to jest zabezpieczenie przed uszkodzeniem głowicy na wypadek wzrostu ciśnienia lub zamarznięcia płynu w układzie. Więc klejenie tego (możliwe klejem epoksydowym) jest jak watowanie bezpieczników gwoździem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość berthold61

Są dwie takie zaślepki z przodu głowicy wielkości ok 10mm i jedna z nich przerdzewiała , najrozsądniej byłoby wymienić głowicę ale sam teraz tego nie zrobię a dać to mechanikowi to półtora koła nie moje a za rok auto na szrot pójdzie bo to rocznik 2003 więc trzeba improwizować , poxilina powinna jakiś czas wytrzymać ,  tylko ten dostęp jest masakryczny i zdjęcie kolektora aby do tego dojść to wyzwanie , pod tym względem VW-audi jest duużo lepiej mam na myśli dostęp .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość berthold61

Nie , miałem na myśli podobne roczniki z tym że trzeba uczciwie przyznać że Francuskie hdi to mistrzostwo dlatego chyba z osiem koncernów je zakłada w swoich autach inaczej nazywając .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieknie już ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość berthold61

Nie , na razie ok ale dla świętego spokoju wożę poksilinę ze sobą a że to trzecie auto takie raczej ryby czy budowa to spoko , widziałem jakiś klej o nazwie weld auto niby kleić można aluminium i takie tam , w każdym razie aby tą durną zaślepkę wymienić tzeba by wyciągnąć głowicę a to dosyć poważne wyzwanie tylko po co .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.