Gość berthold61 Opublikowano 28 Czerwca 2021 #1 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Czym byście to zaklajstrowali ? silnik 1,4 HDI , w głowicy są dwie takie zaślepki i w jednej jest dziurka a więc leje płyn chłodniczy , wymiana głowicy nie wchodzi w grę bo po pierwsze primo zedrzą mnie jak za zboże a drugie primo sam bym wymienił bez problemu ale mam złamane żebra i kaplica , poxilina , kołek drewniany, wiercić nagwintować i wkręcić śrubę na silikonie czy jakiś klej do metalu i zalepić oto jest pytanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH Opublikowano 28 Czerwca 2021 #2 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Co to jest zaślepka głowicy? Chodzi o brok? Jeśli tak, to sie to po prostu wymienia, kosztuje do 10 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcus312 Opublikowano 28 Czerwca 2021 #3 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Zaklej to jakimś uszczelniaczem coś w rodzaju klej płynny metal aluminium . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH Opublikowano 28 Czerwca 2021 #4 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Przecież to klej anaerobowy, ni *** nie wyschnie, jak pomaże sobie po wierzchu. Poza tym kosztuje kilka razy więcej od nowego broku, więc jaki sens takiej partyzantki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcus312 Opublikowano 28 Czerwca 2021 #5 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Klej puści to tylko kwestia czasu tym bardziej że jest tam ciśnienie w układzie i zmienna temperatura ale tymczasowo można próbować kleić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH Opublikowano 28 Czerwca 2021 #6 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Tak na marginesie - to jest zabezpieczenie przed uszkodzeniem głowicy na wypadek wzrostu ciśnienia lub zamarznięcia płynu w układzie. Więc klejenie tego (możliwe klejem epoksydowym) jest jak watowanie bezpieczników gwoździem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berthold61 Opublikowano 29 Czerwca 2021 #7 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Są dwie takie zaślepki z przodu głowicy wielkości ok 10mm i jedna z nich przerdzewiała , najrozsądniej byłoby wymienić głowicę ale sam teraz tego nie zrobię a dać to mechanikowi to półtora koła nie moje a za rok auto na szrot pójdzie bo to rocznik 2003 więc trzeba improwizować , poxilina powinna jakiś czas wytrzymać , tylko ten dostęp jest masakryczny i zdjęcie kolektora aby do tego dojść to wyzwanie , pod tym względem VW-audi jest duużo lepiej mam na myśli dostęp . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH Opublikowano 29 Czerwca 2021 #8 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Taaa, chyba zabytkowe Audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berthold61 Opublikowano 29 Czerwca 2021 #9 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Nie , miałem na myśli podobne roczniki z tym że trzeba uczciwie przyznać że Francuskie hdi to mistrzostwo dlatego chyba z osiem koncernów je zakłada w swoich autach inaczej nazywając . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berthold61 Opublikowano 29 Czerwca 2021 #10 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Udało się dostać do tej zaślepki po rozebraniu kilku elementów , zakleiłem to poksiliną i zobaczę ile to wytrzyma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pochłaniacz Opublikowano 30 Czerwca 2021 #11 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2021 Cieknie już ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berthold61 Opublikowano 1 Lipca 2021 #12 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2021 Nie , na razie ok ale dla świętego spokoju wożę poksilinę ze sobą a że to trzecie auto takie raczej ryby czy budowa to spoko , widziałem jakiś klej o nazwie weld auto niby kleić można aluminium i takie tam , w każdym razie aby tą durną zaślepkę wymienić tzeba by wyciągnąć głowicę a to dosyć poważne wyzwanie tylko po co . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.