Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem szczęśliwym posiadaczem Lydosa od lutego br. . Co prawda zawiesiłem i podłączyłem go ok. miesiąca temu ale... remont się trochę przeciągnął.

W każdym razie mam problem z tym zacnym urządzeniem. Sam podgrzewacz działa świetnie ale utraciłem możliwość sterowania nim z poziomu telefonu. Podgrzewacz łączy się z siecią, przestaje mrugać dioda wifi ale nie pojawia się symbol na wyświetlaczu. Po chwili dioda znów zaczyna mrugać i tak w kółko. Łączy się i rozłącza. Sprawdziłem połączenie od strony routera i faktycznie bojler zgłasza się i jest widoczny jako klient ale po chwili znika z listy (rozłącza się).

 

Nie poddałem się i wykonałem następujące czynności :

- zresetowałem router (ostatecznie kilkukrotnie)

- wyłączyłem podgrzewacz przyciskiem

- odłączyłem podgrzewacz od prądu

- konfigurowałem nowe połączenie w aplikacji na telefonie

- zmieniałem ustawienie zabezpieczeń na routerze

- głaskałem podgrzewacz po górnej pokrywie i chwilę z nim rozmawiałem

- instalowałem aplikację na innym telefonie

- podłączałem bojler pod inną sieć wifi

 

Bojler na pewno jest w zasięgu domowej sieci wifi bo w trakcie konfiguracji na telefonie jest widoczna i można ją zapisać w pamięci bojlera. Nie chcę jednak na stałe się połączyć.

Podejrzewam, że jest to problem samego podgrzewacza bo inne urządzenia które mam w domu i są podłączone do internetu działają bez problemu. Ogólnie od strony udostępnienia internetu i routera nic się nie zmieniło a dostęp do niego z aplikacji straciłem :( Dodam, że do dzisiaj rana wszystko działało jak należy.

 

Czy ktoś miał może podobny problem? Wiem, że urządzenie nie jest jakoś specjalnie popularne na naszym rynku ale może jednak ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem w tym lub innym urządzeniu Ariston. Jeszcze przyszło mi do głowy, że połączenie realizowane jest przez jakiś serwer pośredniczący Ariston'a ale ... nie wydaje mi się.

Jeszcze jedna sprawa - czy ktoś miał styczność z serwisem Ariston i czy jest możliwość zamówienia serwisanta do domu? Przyznam, że wolałbym podgrzewacza nie demontować i pozbywać się ciepłej wody na... jakiś czas.

Będę wdzięczny za pomoc.

Opublikowano

Hehe,

nie lubię siedzieć bezczynnie więc zdążyłem skontaktować się z serwisem Ariston PL i otrzymałem informację, że wczoraj nastąpiła awaria serwera we Włoszech stąd te problemy. Wynika z tego, że póki Ariston będzie wspierał produkt póty będzie dostęp do usługi sterowania WiFi. Ciekawe co potem?

W każdym razie problem rozwiązany - wina producenta w przerwie w świadczeniu usługi. Temat można zamknąć, a informacja niech zostanie - może komuś się przyda.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

mam od wczoraj taki sam problem, wprawdzie z bojlerem ale nie da się nim sterować z poziomu aplikacji. 

Edytowane przez micw883

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.