Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana kotła


edward000

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy,

Mam pytanie do Was bo jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o tematykę. Muszę wymienić stary piec gazowy, który lata świetności ma za sobą. Jest to Immergas zeus major. Szukam pieca o podobnych gabarytach, 2 funkcyjny, bez zasobnika. Piec jest powiązany z termostatem po kablu. Pytanie czy wymieniając piec w prosty sposób mogę również wymienić termostat? Czy może np ten konkretny piec miał jakieś specjalne połączenie kablowe z termostatem i zachowując starą instalację przewodu, muszę trzymać sie jakiegoś określonego rodzaju termostatu (jego przyłącza do pieca). Mam też pytanie czy są piece z bezprzewodowym termostatem, który mógłbym postawić sobie np w salonie, gdzie kontrolowałby temperaturę, a gdy ta będzie za niska przesyłał informację do pieca - radiowo, czy przez wifi? Piec do domu ok 150 m2. Prośba o rekomendację piecy, rozpiętość cenowa duża, szukam czegoś porządnego, co nie będzie wiązało się z potrzebą myślenia o piecu (poza konserwacją).

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja na grzejnikach ? Jeśli tak to może Termet Silver / Gold, do tego masz sterownik na kablu ( CR11011 ), potrzeba dwóch żył. Za około 70/80zł masz czujnik temp.zewnętrznej.

Jeśli instalacja mieszana to już Junkers - który ma lepszy osprzęt do takiej instalacji (podłoga, grzejniki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

instalacja składa się z samych grzejników. Ten Termet Silver / Gold nie ma za dobrych recenzji, cena też dosyć niska, co trochę sugeruje jakość, budżet mam na sporo droższy sprzęt. 

Każdy kupuje co uważa, Zobacz też serwis w okolicy.

Ja jak na razie nie narzekam, kocioł ładnie i cicho pracuje.

Z drugiej strony po co płacić 7 tyś.na kocioł jak za ta kasę możesz mieć dwa, z gwarancją po 7 lat na każdy. Tym bardziej że instalacja wyłącznie grzejnikowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach