Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gotuje Sie Woda. Porady I Instrukcje Dla Nowego Palacza


Faryn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kupiłem mieszkanie 55m2 w którym jest zamontowany piecyk 7.5 kw w którym lubi się gotować woda,co się dzieje ? Rozpalam od góry (trochę już studiuję forum i użyłem kilku porad) rozpala się ok 40 min do temp 50s pale głównie drzewem(czasem groszkiem lub miałem) jak temperaturę się osiągnie to powiedzmy że trzyma przy milionoweej próbie ustawień..problem jest wtedy że gdy temperatura spadnie do mniejszej i dmuchawa zaczyna dogrzewac (jest ustawiona na minimum... ) robi się bardzo duży ogien czy to węglem czy drzewem w komin wchodzi bardzo duży ogien aż strach że się komin podpali.. i powiedzmy że na piecu jest 48s i zaczyna grzać nastawa zadana 55s po chwili już słyszę Bloom Bloom jak nie pójdę i nie zmniejszenie nastawy żeby wyłączyła się dmuchawa to chwila i się gotuje woda leci w zbiornik wyrównawczy aż się trzęsie.... proszę o porady co można zrobić z tym piecem aby było ok może jest źle zrobiona instalacja?

post-70465-0-21794600-1479645850_thumb.jpg

post-70465-0-01038000-1479645951_thumb.jpg

post-70465-0-08121400-1479645987_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalić dmuchawę a wstawić miarkownik bo ogólnie to kociołek za duży jak na 55m2 a nie piszesz też nic o instalacji ociepleniu itp. Może sterownik też jest czy nie jaki więcej szczegółów i może jakieś zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik alfa z dmuchawa mieszkanie nie ocieplone wysokie na 3m.robiłem też tak że odkręcalem śrubę jedna z dwóch od klapy dmuchawy i ustawiłem żeby była lekka szpara i No tak średnio się trzymało..fotki na górze jak coś potrzeba jeszcze dołączę odrazu

post-70465-0-98094300-1479646581_thumb.jpg

post-70465-0-90946700-1479646910_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach