Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie Kotła


BartekCh001

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem tutaj nowym ostatnio kupiliśmy dom 120m2 użytkowej + 60 metrów piwnica z garażem instalator ostatnio zamontował mi kocioł z podajnikiem drew met eko prim compakt 16kv zasobnikiem na wodę ciepła 120 L z sterownikiem st 480 zamontował także zawór 4 d z siłownikiem womixu oraz czujnik pogodowy proszę was jako doświadczonych forumowiczów o pomoc w ustawieniu kotła dodam jeszcze ze dom jest jeszcze ńie ocieplony posiada 12 grzejńikow nowego typu oraz 12 m2 podłogówki w łazience proszę o pomoc w ustawieniu bo jestem zielony teraz mam ustawione na 10 s podawanie 50 s wentylator 40% w podtrzymaniu 20 minut a co 10 minut przedmuchanie 20 s proszę pomóżcie .Swierzak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co? zawinął kasiutę i sobie poszedł?

Skoro poleca, niejednokrotnie i sprzedaje, montuje to powinien to tez jakoś ustawić i wytłumaczyć co ewentualnie jak zmienić żeby użytkownik choć trochę "liznął", chociaż jakieś podstawy co z czym się je, resztę doczytacć w instrukcji sterownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moim instalatorem było podobnie zrobił, kasę zabrał i poszedł a ja zostałem goły i wesoły , wiele godzin w kotłowni i na tym forum i jakiś efekt jest przynajmniej wiem co i jak ale jeszcze trochę brakuje do prawie idealnej pracy mojej instalacji oraz pieca :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalator jakich wielu u mnie podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ale czy Panowie sa w stanie mi jąkos pomoc w nastawie kotła jutro rano wygasze go i muszę przykleić rektoratem bo nawet tego nie zrobił proszę pomóżcie mini nastawach no i jak używać tego zaworu 4d z tym siłownikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach